Business Edge | Marketing Automation
Wierzymy, że dobrze opowiedziane historie budują biznes. Są jak ostrza, którymi firmy wycinają godny kawałek rynku i bronią go przed zakusami innych graczy.
marketing b2b, content marketing, pr b2b, digital marketing, b2b, projektowanie, projektowanie graficzne, komunikacja biznesowa, agencja marketingowa, agencja reklamowa, agencja marketingowa warszawa
15109
page-template-default,page,page-id-15109,page-child,parent-pageid-14495,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-7.8,wpb-js-composer js-comp-ver-4.8.1,vc_responsive
 

Marketing Automation

Asystent marketingowy każdego handlowca

Wykorzystaj sztuczną inteligencję do poszerzania sieci kontaktów i inicjowania sprzedaży.

Typowa sytuacja biznesowa. Konferencja, na której przedstawiciel handlowy Twojej firmy nawiązuje kontakty. Dwa z nich są bardzo obiecujące i po konferencji zajmie się nimi osobiście. Poznaje też 8 innych osób. Nie są one gotowe do rozmów sprzedażowych tu i teraz. Ich wizytówki wylądują więc w wizytowniku. Niestety – im więcej czasu upłynie, tym trudniej będzie utrzymać rozpoczętą znajomość, nie mówiąc o jej przekuciu w sprzedaż.

 

W idealnym świecie kontakty, nazywane leadami, powinny być „podgrzane” i przygotowane do sprzedaży przez działania marketingowe. Im bardziej dopasowane do charakterystyki leada, tym lepiej. W rzeczywistości rzadko się tak dzieje. Dlaczego? Marketing ma ograniczone możliwości. Proces ten można zautomatyzować – na rynku dostępne jest oprogramowanie automatyzujące marketing. Są to jednak złożone i najczęściej drogie systemy, trudne do wdrożenia. Z naszego doświadczenia wynika, iż nawet dla sprawnych firm to ogromne, wielomiesięczne wyzwanie.

 

Ta luka operacyjna między potrzebami handlowców a możliwościami marketingu zainspirowała nas do stworzenia praktycznego rozwiązania wspierającego handlowców i zdejmującego z głowy marketingowców zadania. Tak powstała koncepcja Evy.

 

Eva jest sprzedażowym botem. Bot to oprogramowanie podejmujące działania wg. zaplanowanych schematów postępowania. Eva pomaga zbudować relację i rozpocząć sprzedaż. Analizuje wprowadzonego do systemu leada na podstawie sygnałów ze strony WWW, sieci społecznościowych oraz profilowania dokonanego przez użytkownika. Na podstawie tej analizy podejmuje zindywidualizowane działania content marketingowe zmierzające do wybranego celu:

  • utrzymanie relacji (pozostanie na radarze)
  • przygotowanie do sprzedaży poprzez edukację leada
  • zainicjowanie procesu sprzedażowego (spotkanie, zapytanie ofertowe).

 

Korzyści, jakie oferuje Eva:

  • krótki czas uruchomienia projektu
  • niskie koszty działania
  • wdrożenie nie wymaga zmiany procesów sprzedażowych i marketingowych
  • treści użyte w minicontent marketingu bazują na posiadanych zasobach firmy, mogą być stale uzupełniane z pomocą redakcji BUSINESS EDGE.

 

Osoby odpowiedzialne za sprzedaż i pozyskiwanie biznesu otrzymują więc osobistego robota – Evę. Jeżeli masz w wizytowniku 100 kontaktów, Eva przeprowadzi za Ciebie 100 różnych kampanii marketingowych. Dostosowane będą do wyznaczonego celu (np. przygotowanie do sprzedaży). Eva sama przeprowadza działania. Są one kontrolowane na poziomie strategicznym przez szefa marketingu i szefa sprzedaży, ale nie wymagają ich zaangażowania w realizacji.

W skrócie

Dostarczamy i „podgrzewamy” leady sprzedażowe

Główna wartość

Nie musisz wdrażać kosztownego oprogramowania, aby zautomatyzować działania marketingowe. Jesteśmy jednocześnie autorem oprogramowania oraz treści używanych w marketingu zautomatyzowanym