Business Edge | Marketing and PR 2.0
Wierzymy, że dobrze opowiedziane historie budują biznes. Są jak ostrza, którymi firmy wycinają godny kawałek rynku i bronią go przed zakusami innych graczy.
marketing b2b, content marketing, pr b2b, digital marketing, b2b, projektowanie, projektowanie graficzne, komunikacja biznesowa, agencja marketingowa, agencja reklamowa, agencja marketingowa warszawa
15101
page-template-default,page,page-id-15101,page-child,parent-pageid-14495,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-7.8,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive
 

Marketing and PR 2.0

Wykorzystaj nowe zasady gry

Nie jesteśmy firmą PR-ową. Nie posiadamy listy zaprzyjaźnionych dziennikarzy.
Nie mamy udokumentowanego doświadczenia w kampaniach PR-owych.
Brak doświadczenia oraz nawyków PR-owych postrzegamy jako nasz atut.

Public relations w wersji 1.0 był ekskluzywnym klubem. Pracownicy PR posługiwali się żargonem i metodami niezrozumiałymi dla większości przedsiębiorców. Głównym zadanie PR-owca polegało na pisaniu komunikatów prasowych i przekonywaniu dziennikarzy o ich wartości. Upragnionym zaś rezultatem była gruba teczka wypracowanych publikacji – niepodważalny dowód skuteczności. Do końca ubiegłego dziesięciolecia nie było innej możliwości niż PR i płatna reklama, aby opowiedzieć w mediach swoją historię.

 

Internet i nowe media zmieniły zasady gry. Dziś każda firma ma możliwość komunikacji bezpośrednio z kupującym. 

 

Jesteśmy przekonani, iż większość firm posiada dane, ekspertów i wiedzę, które są źródłem wartościowych treści. O publikacji decyduje bardziej jakość treści niż posiadane relacje z dziennikarzami. Dobra treść otwiera drzwi, stanowi początek dialogu, wspiera sprzedaż.

 

Proponujemy podejście 2.0 polegające na:

  • zaangażowaniu pracowników firm oraz doświadczonych redaktorów biznesowych w tworzenie ciekawych i wartościowych dla odbiorcy treści
  • prezentowaniu treści w sposób atrakcyjny i nowoczesny – infografiki, komiks, trendy, raporty itp.
  • prowadzeniu wewnętrznej komórki badawczej, której celem jest generowanie wiedzy, danych oraz analiza trendów (informacje pożądane przez media komercyjne)
  • tworzeniu własnych mediów (newsletter, magalogi, raporty, posty na LinkedIn)
  • budowaniu pozycji pracowników jako ekspertów poprzez dostarczenie im treści do publikacji w mediach społecznościowych
  • integracji działań marketingowych i PR-owych.

 

Uznajemy, iż nadrzędnym celem marketingu i PR-u jest sprzedaż, sprzedaż i jeszcze raz sprzedaż. 

W skrócie

Prowadzimy marketing i PR silnie ukierunkowany na wsparcie sprzedaży

Główna wartość

Nie jesteśmy agencją PR-ową i nie myślimy jak agencja PR-a