Content Marketing

Treść: paliwo dzisiejszego marketingu

Edukuj klienta. Zostań jego wiarygodnym doradcą. Dzięki content marketingowi dostarczysz wartościowych, nieinwazyjnych treści, które wpłyną na dojrzałe decyzje zakupowe klientów.

W ostatnich latach proces zakupowy uległ znaczącym zmianom. Dziś klient, kiedy kontaktuje się ze sprzedawcą, 70% drogi zakupowej ma już za sobą. To znaczy, że samodzielnie zapoznał się z ofertą, porównał ją z produktami bądź usługami konkurencji, przeczytał recenzje, poznał opinie klientów takich, jak on. To poważne wyzwanie dla sprzedającego, który chce odzyskać wpływ na decyzje zakupowe w początkowym stadium procesu. Kluczem jest edukacja klienta, której służą wartościowe treści.

Zwiększenie liczby dostępnych kanałów marketingowych w ciągu ostatnich 25 lat
Zwiększenie liczby dostępnych kanałów marketingowych w ciągu ostatnich 25 lat
Kolorem oznaczono kanały potrzebujące treści, contentu, z uwzględnieniem sposobu ich wykorzystania w danym roku (np. w 1995 modelowa strona www miała charakter głównie reklamowy, zaś w 2015 już contentowy)
W skrócie

Tworzymy artykuły biznesowe, raporty, white papers, opracowania i publikacje merytoryczne

Główna wartość

Kompetencja tworzenia zrozumiałych i ciekawych tekstów dla przedstawicieli różnych szczebli biznesu (w tym także top managementu)

Katarzyna Gapińska

Często firmy mają w swoich zasobach bogate pokłady eksperckiej wiedzy, która jednak w żaden sposób nie jest wykorzystywana w działaniach marketingowych. Zupełnie tak, jakby siedziały na złożach ropy, lecz nie miały technologii, by sięgnąć po nią. BUSINESS EDGE uwalnia wiedzę zgromadzoną w firmie. Czyni z niej skuteczne narzędzie sprzedaży, PR i marketingu.

Katarzyna Gapińska