Business Edge | Brand Storytelling
Wierzymy, że dobrze opowiedziane historie budują biznes. Są jak ostrza, którymi firmy wycinają godny kawałek rynku i bronią go przed zakusami innych graczy.
marketing b2b, content marketing, pr b2b, digital marketing, b2b, projektowanie, projektowanie graficzne, komunikacja biznesowa, agencja marketingowa, agencja reklamowa, agencja marketingowa warszawa
15088
page-template-default,page,page-id-15088,page-child,parent-pageid-14495,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-7.8,wpb-js-composer js-comp-ver-4.8.1,vc_responsive
 

Brand Storytelling

Zaprezentuj porywającą wizję firmy

Zaprezentuj portret firmy. W procesie sprzedażowym to bardzo pomocne narzędzie. Zamknięta w ciekawej formie opowieść o celach na przyszłość, wartościach, na których firma opiera swój biznes, produktach czy usługach, strukturze i jakości pracy.

EY zwróciła się do nas z propozycją stworzenia publikacji o firmie w bardzo szczególnym momencie istnienia. Po przeszło dwudziestoletniej obecności na polskim rynku zrezygnowała z nazwy Ernst & Young i jednocześnie zakomunikowała globalnie misję Building a Better Working World. Publikacja miała odnosić się właśnie do tej misji, a w szczególności do idei budowania.

W ostatnich latach proces zakupowy uległ znaczącym zmianom. Dziś klient, kiedy kontaktuje się ze sprzedawcą, 70% drogi zakupowej ma już za sobą. To znaczy, że samodzielnie zapoznał się z ofertą, porównał ją z produktami bądź usługami konkurencji, przeczytał recenzje, poznał opinie klientów takich, jak on. To poważne wyzwanie dla sprzedającego, który chce odzyskać wpływ na decyzje zakupowe w początkowym stadium procesu. Kluczem jest edukacja klienta, której służą wartościowe treści.

Inspirację znaleźliśmy w świecie książek dla młodszych dzieci: postanowiliśmy zastosować grube, kartonowe kartki i zaokrąglone rogi. Na trzech bokach publikacji zostało wykonane wcięcie, by każda broszura mogła zamienić się w klocek i stać się rzeczywistym elementem do budowy nowych konfiguracji. W ten sposób kreatywna i niecodzienna forma publikacji wzmocniła zawartą w niej treść związaną z nową misją EY.

W przypadku EY niezwykła historia została opowiedziana przez formę.

W skrócie

Projektujemy i redagujemy wyjątkowe publikacje wizerunkowe

Główna wartość

Umiejętność uchwycenia wizji osoby zarządzającej biznesem i przełożenia jej na ciekawą treść, atrakcyjny projekt graficzny i wyszukaną formę

BE-team-Darek

Ważnym krokiem podczas powstawania tego typu projektów jest tworzenie serii prototypów. Jak i dlaczego one powstają?

Dariusz Borowski: Testujemy różne kombinacje, stosując np. papier o odmiennej gramaturze, papier błyszczący vs matowy, różne formaty. Czasem prototypów są dziesiątki. To jest jak z gotowaniem i szukaniem idealnego smaku potrawy. Próbujesz, smakujesz, przyprawiasz, znów smakujesz. Może trochę więcej soli, może jeszcze pieprzu? Trudno trafić na genialne rozwiązanie za pierwszym razem. Talent twórcy musi być wsparty ciężką pracą i próbami. Bez względu na to, czy jest to kucharz, czy projektant.