Blog: Trendy 2020

Brakujacy-element-skutecznego-marketingu-w-B2B
Katarzyna Gapińska-Prokopczyk

Katarzyna Gapińska-Prokopczyk

26 październik 2020

Brakujący element skutecznego procesu sprzedażowego w B2B

Perspektywy handlowca i kupującego w B2B rzadko kiedy są zbieżne. Różnica polega jednak na tym, że sprzedawca, który nie zrozumie potrzeb klienta, straci szansę na zyskowną sprzedaż, natomiast kupujący, który nie znajdzie u handlowca tego, czego szuka, będzie szukał dalej. Najpewniej zostawi swoje pieniądze u konkurencji.

Czytaj więcej
first time manager, manager marketingu, kariera w marketingu
Dariusz Borowski

Dariusz Borowski

17 wrzesień 2020

Wyzwania na 100 pierwszych dni nowo mianowanego menedżera marketingu

Pierwsze trzy miesiące to czas rozpoznania i przygotowania gruntu pod efektywne i efektowne działanie. Licząc na szybkie zwycięstwa i uznanie łatwo przeoczyć trzy ukryte wyzwania każdego nowo mianowanego menedżera marketingu. Zaryzykuję wręcz stwierdzenie, że powstrzymanie się od chęci szybkiej realizacji nowych pomysłów czy małych projektów może zapewnić większe i strategiczne sukcesy w przyszłości.

Czytaj więcej
YouTube SEO
Business Edge

Business Edge

25 luty 2020

YouTube SEO - czyli jak skutecznie opisać filmy?

Popularność filmów na YouTube zależy m.in. od dobrego opisu. Poniżej podajemy kilka sposobów i narzędzi, które wspierają skuteczne indeksowanie wideo.

Czytaj więcej
Jak korzystać z LinkedIn Sales Navigator?
Business Edge

Business Edge

04 luty 2020

Jak korzystać z LinkedIn Sales Navigator?

LinkedIn Sales Navigator jest płatną usługą, stworzoną na potrzeby działów marketingu i sprzedaży do prospectingu, monitoringu, wyszukiwania i nawiązywania kontaktów z leadami. 

Czytaj więcej
Marketing startupowy
Business Edge

Business Edge

28 styczeń 2020

Marketing startupowy

Wszystkie startupy szukają dojścia do rynku dla swoich produktów i usług. Z pomocą przychodzi im nowy, zwinny marketing, którego najbardziej potrzebują nieznane firmy o dużych ambicjach.

Czytaj więcej
Social selling B2B
Business Edge

Business Edge

21 styczeń 2020

Social selling B2B - jak sprzedawać na LinkedIn?

Od kiedy Microsoft kupił LinkedIn serwis z platformy HR-owej został przeobrażony w potężne narzędzie wspierające działania wizerunkowe i sprzedażowe, które z powodzeniem sprawdza się w sektorze B2B. 

Czytaj więcej
social selling
Katarzyna Gapinska i Dariusz Borowski

Katarzyna Gapinska i Dariusz Borowski

14 styczeń 2020

Nowoczesny marketing B2B

Marketing to dziś prawdziwy ocean możliwości, których rezultat da się precyzyjnie mierzyć – wystarczy tylko po nie sięgać i z nich korzystać. Zmiany rynkowe i gospodarcze sprawiają, że znalezienie potencjalnych kierunków rozwoju firmy jest niełatwym, ale ekscytującym wyborem.

Czytaj więcej
Demitologizacja sprzedaży B2B
Business Edge

Business Edge

10 grudzień 2019

Demitologizacja sprzedaży B2B

Wokół sprzedaży B2B narosło wiele, często powtarzanych stereotypów opartych na uogólnieniach i statystykach, które w uproszczony sposób opisują ten bogaty świat usług i towarów. Postanowiliśmy rozprawić się z najpopularniejszymi z nich.

Czytaj więcej
Co‌ ‌to‌ ‌jest‌ ‌Account‌ ‌Based‌ ‌Marketing?‌
Business Edge

Business Edge

26 listopad 2019

Co‌ ‌to‌ ‌jest‌ ‌Account‌ ‌Based‌ ‌Marketing?‌

Account Based Marketing (ABM) jest obliczony na wsparcie sprzedaży do określonej firmy B2B. W najlepszym wydaniu identyfikuje czułe punkty danej organizacji i przedstawia rozwiązania, które są kupowane.

Czytaj więcej
Marketing internetowy B2B
Business Edge

Business Edge

19 listopad 2019

Marketing internetowy B2B

Nowoczesny marketing B2B nie istnieje bez wykorzystania narzędzi cyfrowych. Wyzwaniem jest ich odpowiedni wybór i sposób użycia, pozwalający spełnić oczekiwania komunikacyjne klientów i zwiększyć sprzedaż.

Czytaj więcej
Na ile Facebook zdaje egzamin w marketingu B2B?
Business Edge

Business Edge

20 listopad 2018

Na ile Facebook zdaje egzamin w marketingu B2B?

Wiele firm B2B deklaruje, że wykorzystuje moce Facebooka w swym marketingu. Tylko czy te wysiłki widać? A przecież możliwości są - i to ukierunkowane na generowanie leadów. Facebook nie ma ostatnio dobrej prasy, ale kiedy miał?

Czytaj więcej
Czy social selling sprzedaje w sektorze B2B?
Business Edge

Business Edge

06 listopad 2018

Czy social selling sprzedaje w sektorze B2B?

Jak sprzedaż społecznościowa wpływa na wyniki i marketing oraz dlaczego warto spróbować swych sił na LinkedInie? Social selling robi zawrotną karierę, obiecując leady i zwiększenie sprzedaży poprzez media społecznościowe.

Czytaj więcej
Jak mierzyć wysoko, zająć dobrą pozycję w Google?
Business Edge

Business Edge

23 październik 2018

Jak mierzyć wysoko, czyli zająć dobrą pozycję w Google?

Wysoka pozycja w wynikach Google to dla wielu firm najlepsza możliwość dotarcia do klientów. Świadomość tego faktu jest powszechna, ale nie zawsze przekłada się na działania przedsiębiorców B2B w sieci. Co robimy, kiedy chcemy się czegoś dowiedzieć?

Czytaj więcej
Najpoczytniejsze wpisy na blogach marketingowych
Business Edge

Business Edge

30 styczeń 2018

Najpoczytniejsze wpisy na blogach marketingowych

Sprawdź, które wpisy blogowe popularnych serwisów na temat marketingu są najchętniej czytane. Nie ukrywajmy – najpopularniejsze wpisy na blogach marketingowych miały być prostym tematem.

Czytaj więcej
RODO i e-prywatność a reklama i content marketing
Business Edge

Business Edge

12 grudzień 2017

RODO i e-prywatność a reklama i content marketing

Unia zajęła się prywatnością swoich obywateli w internecie. Jak się można spodziewać, organizacje pozarządowe i branża reklamowa diametralnie różnie interpretują konsekwencje prawne RODO i e-prywatności. A co one znaczą dla content marketingu?

Czytaj więcej
7 podcastów marketingowych na każdy dzień tygodnia
Business Edge

Business Edge

14 listopad 2017

7 podcastów marketingowych na każdy dzień tygodnia

Podcasty to jeden z najwygodniejszych i najprostszych sposobów usłyszenia, czym żyje współczesny marketing. Internet, który zaburza funkcjonowanie wielu branż, spowodował paradoksalnie rozwój branż bardzo tradycyjnych, czego przykładem jest renesans radia.

Czytaj więcej
10 elementów strategii content marketingowej B2B
Business Edge

Business Edge

17 październik 2017

10 elementów strategii content marketingowej B2B

Konkurencja rośnie. Nie ominęła rynku treści. Szansą na odniesienie na nim sukcesu jest stworzenie strategii content marketingowej. Wiele firm jeszcze jej nie ma.

Czytaj więcej