Blog: Trendy 2020

Brakujacy-element-skutecznego-marketingu-w-B2B
Katarzyna Gapińska-Prokopczyk

Katarzyna Gapińska-Prokopczyk

26 październik 2020

Brakujący element skutecznego procesu sprzedażowego w B2B

Perspektywy handlowca i kupującego w B2B rzadko kiedy są zbieżne. Różnica polega jednak na tym, że sprzedawca, który nie zrozumie potrzeb klienta, straci szansę na zyskowną sprzedaż, natomiast kupujący, który nie znajdzie u handlowca tego, czego szuka, będzie szukał dalej. Najpewniej zostawi swoje pieniądze u konkurencji.

Czytaj więcej
Grafika przedstawia mężczyznę grającego w złap kreta
Business Edge

Business Edge

03 marzec 2020

Zapasy LinkedIna z botami

LinkedIn walczy z firmami oferującymi rozszerzenia do przeglądarek automatyzujące działania na jego platformie. O co chodzi w tej kampanii i czy warto skorzystać z usług botów?

Czytaj więcej
Jak korzystać z LinkedIn Sales Navigator?
Business Edge

Business Edge

04 luty 2020

Jak korzystać z LinkedIn Sales Navigator?

LinkedIn Sales Navigator jest płatną usługą, stworzoną na potrzeby działów marketingu i sprzedaży do prospectingu, monitoringu, wyszukiwania i nawiązywania kontaktów z leadami. 

Czytaj więcej
Social selling B2B
Business Edge

Business Edge

21 styczeń 2020

Social selling B2B - jak sprzedawać na LinkedIn?

Od kiedy Microsoft kupił LinkedIn serwis z platformy HR-owej został przeobrażony w potężne narzędzie wspierające działania wizerunkowe i sprzedażowe, które z powodzeniem sprawdza się w sektorze B2B. 

Czytaj więcej
Demitologizacja sprzedaży B2B
Business Edge

Business Edge

10 grudzień 2019

Demitologizacja sprzedaży B2B

Wokół sprzedaży B2B narosło wiele, często powtarzanych stereotypów opartych na uogólnieniach i statystykach, które w uproszczony sposób opisują ten bogaty świat usług i towarów. Postanowiliśmy rozprawić się z najpopularniejszymi z nich.

Czytaj więcej
Marketing internetowy B2B
Business Edge

Business Edge

19 listopad 2019

Marketing internetowy B2B

Nowoczesny marketing B2B nie istnieje bez wykorzystania narzędzi cyfrowych. Wyzwaniem jest ich odpowiedni wybór i sposób użycia, pozwalający spełnić oczekiwania komunikacyjne klientów i zwiększyć sprzedaż.

Czytaj więcej
Jak nawiązać kontakty biznesowe na LinkedIn?
Business Edge

Business Edge

21 maj 2019

Jak nawiązać kontakty biznesowe na LinkedIn?

Dobra sieć kontaktów na LinkedIn jest podstawowym warunkiem podjęcia sensownych działań sprzedażowych B2B za pomocą tej platformy społecznościowej. Jak budować taką sieć?

Czytaj więcej
Jak stworzyć dobry profil sprzedażowy na LinkedIn?
Business Edge

Business Edge

19 luty 2019

Jak stworzyć dobry profil sprzedażowy na LinkedIn?

Aby nawiązać na LinkedInie relacje biznesowe, warto na początek opracować profil nastawiony na cele sprzedażowe, a nie rekrutacyjne.

Czytaj więcej
Social listening
Business Edge

Business Edge

29 styczeń 2019

Social listening, czyli jak słuchać, żeby zostać usłyszanym?

Monitoring sieci społecznościowych pozwala firmie lepiej poznać opinie klientów i działania konkurencji, a w efekcie – wykorzystać tę wiedzę do prowadzenia biznesu. W końcu, żeby komuś zaoferować rozwiązanie, trzeba go najpierw wysłuchać i zrozumieć.

Czytaj więcej
Czy social selling sprzedaje w sektorze B2B?
Business Edge

Business Edge

06 listopad 2018

Czy social selling sprzedaje w sektorze B2B?

Jak sprzedaż społecznościowa wpływa na wyniki i marketing oraz dlaczego warto spróbować swych sił na LinkedInie? Social selling robi zawrotną karierę, obiecując leady i zwiększenie sprzedaży poprzez media społecznościowe.

Czytaj więcej
Twój pierwszy artykuł na LinkedInie
Business Edge

Business Edge

28 listopad 2017

Twój pierwszy artykuł na LinkedInie

LinkedIn obok wpisu wprowadził możliwość publikacji artykułów. Sprawdziliśmy, czym się różnią te dwie opcje.

Czytaj więcej