Blog: Trendy 2020

Strategiczne NIE, Greyjoy, inspiracja
Dariusz Borowski

Dariusz Borowski

03 grudzień 2020

Strategiczne NIE, czyli czego możemy nauczyć się od Greyjoyów

Strategie marketingowe kipią od pomysłów. Jest duża pokusa aby wpisywać do nich bogaty wachlarz narzędzi. Pokusa ta towarzyszy nam także w trakcie roku marketingowego aby próbować pomysłów, które przyszły nam do głowy. Czy nie czas aby nauczyć się mówić strategiczne "NIE"? Inspiracja płynie z klanu Greyjów z serialu "Gra o tron".

Czytaj więcej
Brakujacy-element-skutecznego-marketingu-w-B2B
Katarzyna Gapińska-Prokopczyk

Katarzyna Gapińska-Prokopczyk

26 październik 2020

Brakujący element skutecznego procesu sprzedażowego w B2B

Perspektywy handlowca i kupującego w B2B rzadko kiedy są zbieżne. Różnica polega jednak na tym, że sprzedawca, który nie zrozumie potrzeb klienta, straci szansę na zyskowną sprzedaż, natomiast kupujący, który nie znajdzie u handlowca tego, czego szuka, będzie szukał dalej. Najpewniej zostawi swoje pieniądze u konkurencji.

Czytaj więcej
first time manager, manager marketingu, kariera w marketingu
Dariusz Borowski

Dariusz Borowski

17 wrzesień 2020

Wyzwania na 100 pierwszych dni nowo mianowanego menedżera marketingu

Pierwsze trzy miesiące to czas rozpoznania i przygotowania gruntu pod efektywne i efektowne działanie. Licząc na szybkie zwycięstwa i uznanie łatwo przeoczyć trzy ukryte wyzwania każdego nowo mianowanego menedżera marketingu. Zaryzykuję wręcz stwierdzenie, że powstrzymanie się od chęci szybkiej realizacji nowych pomysłów czy małych projektów może zapewnić większe i strategiczne sukcesy w przyszłości.

Czytaj więcej
Grafika przedstawia mężczyznę grającego w złap kreta
Business Edge

Business Edge

03 marzec 2020

Zapasy LinkedIna z botami

LinkedIn walczy z firmami oferującymi rozszerzenia do przeglądarek automatyzujące działania na jego platformie. O co chodzi w tej kampanii i czy warto skorzystać z usług botów?

Czytaj więcej
YouTube SEO
Business Edge

Business Edge

25 luty 2020

YouTube SEO - czyli jak skutecznie opisać filmy?

Popularność filmów na YouTube zależy m.in. od dobrego opisu. Poniżej podajemy kilka sposobów i narzędzi, które wspierają skuteczne indeksowanie wideo.

Czytaj więcej
Performance content marketing

18 luty 2020

Performance content marketing B2B – od treści do sprzedaży

Na to, że odpowiednio dystrybuowany content stanowi prostą drogę (na dodatek z atrakcyjnymi widokami) do zaangażowania wybranej grupy docelowej, nie brakuje dowodów.

Czytaj więcej
Jak korzystać z LinkedIn Sales Navigator?
Business Edge

Business Edge

04 luty 2020

Jak korzystać z LinkedIn Sales Navigator?

LinkedIn Sales Navigator jest płatną usługą, stworzoną na potrzeby działów marketingu i sprzedaży do prospectingu, monitoringu, wyszukiwania i nawiązywania kontaktów z leadami. 

Czytaj więcej
Marketing startupowy
Business Edge

Business Edge

28 styczeń 2020

Marketing startupowy

Wszystkie startupy szukają dojścia do rynku dla swoich produktów i usług. Z pomocą przychodzi im nowy, zwinny marketing, którego najbardziej potrzebują nieznane firmy o dużych ambicjach.

Czytaj więcej
Social selling B2B
Business Edge

Business Edge

21 styczeń 2020

Social selling B2B - jak sprzedawać na LinkedIn?

Od kiedy Microsoft kupił LinkedIn serwis z platformy HR-owej został przeobrażony w potężne narzędzie wspierające działania wizerunkowe i sprzedażowe, które z powodzeniem sprawdza się w sektorze B2B. 

Czytaj więcej
social selling
Katarzyna Gapinska i Dariusz Borowski

Katarzyna Gapinska i Dariusz Borowski

14 styczeń 2020

Nowoczesny marketing B2B

Marketing to dziś prawdziwy ocean możliwości, których rezultat da się precyzyjnie mierzyć – wystarczy tylko po nie sięgać i z nich korzystać. Zmiany rynkowe i gospodarcze sprawiają, że znalezienie potencjalnych kierunków rozwoju firmy jest niełatwym, ale ekscytującym wyborem.

Czytaj więcej