W marketingu, social sellingu czy aktywnej obecności na LinkedIn potrzebujemy -> obrazu, zdjęć i ilustracji. I potrzebujemy ich szybko oraz dużo. Jak ilustrować treści szybko i sprawnie bez angażowania profesjonalnych grafików? Jestem przekonany, że każdy z nas bez względu na doświadczenie zawodowe, czy umiejętności projektowe może ilustrować teksty marketingowe na poziomie dobry lub bardzo dobrym. Sekret tkwi w procesie kreatywnym a nie w przebłyskach kreatywności. Procesie, który daje szybkość działania i pewność. Dowiedz się na czym polega taki proces, jak możesz go opanować i jakich 3 pułapek unikać. Zapraszam do wysłuchania odcinka podcastu Siła Marketingu b2b.
Format wideo online podlega ciągłej transformacji, czego przykładem są choćby transmisja, poszerzona i wirtualna rzeczywistość. Co najlepiej sprawdzi się w B2B?
Niebieski jest kolorem jazzu. Jedna z najlepszych płyt Davisa to Kind of Blue, Coltrane’a Blue Train, swoją drogą – jedyna jego produkcja nagrana w wytwórni Blue Note Records, która wydała również m.in. rewelacyjne Midnight Blue Burrella.