Blog: Trendy 2022

Business Edge

Business Edge

05 grudzień 2021

7 wskazówek, jak zarządzać głosem firmy w mediach społecznościowych

Biznesowe media społecznościowe to wciąż nowy kanał komunikacji marek z potencjalnymi klientami. Obok profili firmowych funkcjonują w nich pracownicy, którzy publikują treści opatrzone nie tylko nazwiskami, lecz także obecnie zajmowanymi stanowiskami. Tego rodzaju komunikacja z jednej strony wzmacnia wizerunek marki. Z drugiej – może wiązać się z wyzwaniami, które wynikają z braku kontroli nad tym, co piszą osoby reprezentujące firmę w mediach społecznościowych. Jak zminimalizować ryzyko? Jakie standardy komunikacji przyjąć? Jak skutecznie angażować pracowników w działania sprzedażowe w social mediach?

Czytaj więcej
Grafika przedstawia mężczyznę grającego w złap kreta
Business Edge

Business Edge

03 marzec 2020

Zapasy LinkedIna z botami

LinkedIn walczy z firmami oferującymi rozszerzenia do przeglądarek automatyzujące działania na jego platformie. O co chodzi w tej kampanii i czy warto skorzystać z usług botów?

Czytaj więcej
YouTube SEO
Business Edge

Business Edge

25 luty 2020

YouTube SEO - czyli jak skutecznie opisać filmy?

Popularność filmów na YouTube zależy m.in. od dobrego opisu. Poniżej podajemy kilka sposobów i narzędzi, które wspierają skuteczne indeksowanie wideo.

Czytaj więcej
Marketing startupowy
Business Edge

Business Edge

28 styczeń 2020

Marketing startupowy

Wszystkie startupy szukają dojścia do rynku dla swoich produktów i usług. Z pomocą przychodzi im nowy, zwinny marketing, którego najbardziej potrzebują nieznane firmy o dużych ambicjach.

Czytaj więcej
social selling
Katarzyna Gapinska i Dariusz Borowski

Katarzyna Gapinska i Dariusz Borowski

14 styczeń 2020

Nowoczesny marketing B2B

Marketing to dziś prawdziwy ocean możliwości, których rezultat da się precyzyjnie mierzyć – wystarczy tylko po nie sięgać i z nich korzystać. Zmiany rynkowe i gospodarcze sprawiają, że znalezienie potencjalnych kierunków rozwoju firmy jest niełatwym, ale ekscytującym wyborem.

Czytaj więcej
Social listening
Business Edge

Business Edge

29 styczeń 2019

Social listening, czyli jak słuchać, żeby zostać usłyszanym?

Monitoring sieci społecznościowych pozwala firmie lepiej poznać opinie klientów i działania konkurencji, a w efekcie – wykorzystać tę wiedzę do prowadzenia biznesu. W końcu, żeby komuś zaoferować rozwiązanie, trzeba go najpierw wysłuchać i zrozumieć.

Czytaj więcej
Weryfikacja influencerów
Jaroslaw Paduszynski

Jaroslaw Paduszynski

18 grudzień 2018

Weryfikacja influencerów

Jak sprawdzić, czy liczba lajków przekłada się na wartość marketingową? Influencer marketing jest stosunkowo nowym narzędziem w budowaniu strategii marketingowej firmy.

Czytaj więcej
Twój pierwszy artykuł na LinkedInie
Business Edge

Business Edge

28 listopad 2017

Twój pierwszy artykuł na LinkedInie

LinkedIn obok wpisu wprowadził możliwość publikacji artykułów. Sprawdziliśmy, czym się różnią te dwie opcje.

Czytaj więcej
Artykuły eksperckie: 4 zasady pisania
Katarzyna Gapińska-Prokopczyk

Katarzyna Gapińska-Prokopczyk

01 wrzesień 2014

Artykuły eksperckie: 4 zasady pisania

Każda dobra strategia marketingowa zakłada wykorzystanie wielu kanałów dotarcia do potencjalnych klientów. Jednym z najbardziej efektywnych sposobów pozyskiwania nowych nabywców, stosowanym szczególnie chętnie przez firmy z sektora usług biznesowych, jest komunikacja marketingowa oparta na materiałach ekspertów i autorytetów branżowych, słowem artykuły eksperckie.

Czytaj więcej