Biznesowe media społecznościowe to wciąż nowy kanał komunikacji marek z potencjalnymi klientami. Obok profili firmowych funkcjonują w nich pracownicy, którzy publikują treści opatrzone nie tylko nazwiskami, lecz także obecnie zajmowanymi stanowiskami. Tego rodzaju komunikacja z jednej strony wzmacnia wizerunek marki. Z drugiej – może wiązać się z wyzwaniami, które wynikają z braku kontroli nad tym, co piszą osoby reprezentujące firmę w mediach społecznościowych. Jak zminimalizować ryzyko? Jakie standardy komunikacji przyjąć? Jak skutecznie angażować pracowników w działania sprzedażowe w social mediach?
LinkedIn walczy z firmami oferującymi rozszerzenia do przeglądarek automatyzujące działania na jego platformie. O co chodzi w tej kampanii i czy warto skorzystać z usług botów?
Popularność filmów na YouTube zależy m.in. od dobrego opisu. Poniżej podajemy kilka sposobów i narzędzi, które wspierają skuteczne indeksowanie wideo.
Wszystkie startupy szukają dojścia do rynku dla swoich produktów i usług. Z pomocą przychodzi im nowy, zwinny marketing, którego najbardziej potrzebują nieznane firmy o dużych ambicjach.
Marketing to dziś prawdziwy ocean możliwości, których rezultat da się precyzyjnie mierzyć – wystarczy tylko po nie sięgać i z nich korzystać. Zmiany rynkowe i gospodarcze sprawiają, że znalezienie potencjalnych kierunków rozwoju firmy jest niełatwym, ale ekscytującym wyborem.
Monitoring sieci społecznościowych pozwala firmie lepiej poznać opinie klientów i działania konkurencji, a w efekcie – wykorzystać tę wiedzę do prowadzenia biznesu. W końcu, żeby komuś zaoferować rozwiązanie, trzeba go najpierw wysłuchać i zrozumieć.
Jak sprawdzić, czy liczba lajków przekłada się na wartość marketingową? Influencer marketing jest stosunkowo nowym narzędziem w budowaniu strategii marketingowej firmy.
LinkedIn obok wpisu wprowadził możliwość publikacji artykułów. Sprawdziliśmy, czym się różnią te dwie opcje.
Każda dobra strategia marketingowa zakłada wykorzystanie wielu kanałów dotarcia do potencjalnych klientów. Jednym z najbardziej efektywnych sposobów pozyskiwania nowych nabywców, stosowanym szczególnie chętnie przez firmy z sektora usług biznesowych, jest komunikacja marketingowa oparta na materiałach ekspertów i autorytetów branżowych, słowem artykuły eksperckie.