Raport "Koszty studiowania" | Business Edge
Wierzymy, że dobrze opowiedziane historie budują biznes. Są jak ostrza, którymi firmy wycinają godny kawałek rynku i bronią go przed zakusami innych graczy.
marketing b2b, content marketing, pr b2b, digital marketing, b2b, projektowanie, projektowanie graficzne, komunikacja biznesowa, agencja marketingowa, agencja reklamowa, agencja marketingowa warszawa
15898
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-15898,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-7.8,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

Raport “Koszty studiowania”

Aegon raport Koszty Studiowania w Polsce i Za Granicą Aegon raport Koszty Studiowania w Polsce i Za Granicą Aegon raport Koszty Studiowania w Polsce i Za Granicą Aegon raport Koszty Studiowania w Polsce i Za Granicą
Category
Content Marketing, Raport
Tags
Aegon, Studia
About This Project

Wykształć lepszą przyszłość

Piątą odsłonę corocznego raportu firmy ubezpieczeniowej Aegon pt.: „Koszty studiowania w Polsce i za granicą” na podstawie badania przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown cechuje wielowątkowa narracja – z jednej strony inspiracyjna, z drugiej merytoryczna. Celem publikacji jest uświadomienie rodzicom i opiekunom dzieci, jakie są koszty studiowania na najbardziej popularnych kierunkach w Polsce i na świecie.

 

Przyszłość pracy

Warunki na rynku pracy zmieniają się dynamicznie. Powstają zawody, o których jeszcze kilka lat temu nie mieliśmy pojęcia. Osoby mające dzieci w większości są świadome tego, jak ważnym aspektem jest przygotowanie ich do kolejnego etapu samodzielnego już życia. Wiemy, że kompetencje, które nabywają podczas studiów, kształtują ich przyszłą drogę zawodową i szczęśliwe życie. Aktualna wiedza o kosztach edukacji jest więc bardzo przydatna w planowaniu drogi edukacyjnej naszych dzieci.

 

Projekt raportu

Dla lepszego rozeznania w treściach raportu zastosowano powtarzające się elementy graficzne, które ułatwiają nawigację. Wstępy opatrzono dużymi zdjęciami, co nadaje lekkości raportowi. Systemy edukacyjne sprowadzono do klarownych infografik. Inspiracyjne cytaty, nawiązujące do poszczególnych treści raportu, zostały zilustrowane. Wszystkie te zabiegi mają pozwolić czytelnikowi poznać możliwości, jakie stwarza szkolnictwo wyższe w różnych krajach świata, dowiedzieć się, jakich inwestycji wymaga oraz które z nich są najbardziej perspektywiczne, co koresponduje z hasłem raportu „Wykształć lepszą przyszłość”.

 

Raport narzędzie sprzedażowe

Raport daje pretekst do rozmowy na temat potrzeb klienta. Pozwala gładko wejść w jego świat, co przy narracji sprzedażowej produktów ubezpieczeniowych nie jest łatwym zadaniem. Publikacja pokazuje perspektywy, definiuje trendy i jest swoistym zaproszeniem odbiorcy do współtworzenia przyszłości. Zaproszenie to pada na podatny grunt – klient jest zainteresowany tematem, analizuje scenariusze, czuje się odpowiedzialny za przyszłość, która przy lekturze raportu nabiera bardziej realnych kształtów. Poprzez raport firma tworzy narrację, w której produkt staje się oczywistą odpowiedzią na potrzeby rodziców. Niezależnie od momentu, w którym klient trafia na materiał, dostaje on porcję przydatnych, ciekawych, inspirujących informacji pozwalających mu lepiej zaplanować przyszłość swoją i przede wszystkim dzieci.