Program Affinity | Business Edge
Wierzymy, że dobrze opowiedziane historie budują biznes. Są jak ostrza, którymi firmy wycinają godny kawałek rynku i bronią go przed zakusami innych graczy.
marketing b2b, content marketing, pr b2b, digital marketing, b2b, projektowanie, projektowanie graficzne, komunikacja biznesowa, agencja marketingowa, agencja reklamowa, agencja marketingowa warszawa
15939
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-15939,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-7.8,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

Program Affinity

affidea affidea affidea affidea affidea affidea affidea affidea affidea affidea affidea affidea affidea affidea affidea
Category
Inne
Tags
Affidea
About This Project

Celem wewnętrznego „Programu Affinity” firmy Affidea działającej w branży usług medycznych było wyczulenie pracowników na potrzeby pacjentów. Nie bez powodu wybrano słowo affinity oznaczające budowanie relacji. Jest to idealne nawiązanie do wartości, którymi kieruje się w swojej działalności firma – czyli empatii, wiary, zaufania i rozwoju, tworzących kulturę organizacyjną skoncentrowaną na pacjencie.

 

Dwie perspektywy

Naturą działalności na rynku usług medycznych jest obsługa pacjentów, dla których kontakt z firmą wiąże się czasami z największą życiową tragedią, czyli ciężką chorobą.

W takich sytuacjach trzeba wykazać się szczególnym wyczuciem, co nie zawsze jest łatwe dla personelu medycznego na co dzień stykającego się z ludzkimi dramatami. To trudny, ale stały element pracy. Dostrzeżenie tych dwóch perspektyw – chorych i pracowników – zaowocowało powstaniem poradnika dobrych praktyk dla personelu medycznego, którego treści przybliżają kulturę i wartości firmy. Kontakt z pacjentami i ich rodzinami jest bowiem kluczowym, a zarazem najbardziej newralgicznym punktem świadczenia usług medycznych. W tym miejscu spotykają się emocje chorych i ich bliskich z profesjonalizmem lekarzy i personelu medycznego, co wymaga wykazania się wyjątkową empatią.

 

Zbliżenie dwóch światów

Zadaniem Business Edge było stworzenie publikacji i komunikacji wizualnej, która w najlepszy sposób korespondowałaby z treścią opracowania. Informacje tekstowe o kulturze i wartości firmy przeplatane są nastrojowymi akwarelowymi ilustracjami przedstawiającymi dzień z życia pacjenta. Dzięki przyjętej konwencji personel medyczny poznaje dodatkowy wymiar historii – perspektywę chorego, co powoduje, że łatwiej mu się z nim zidentyfikować.

 

Manifest

Affidea w swoim manifeście podkreśla m.in., że najważniejsze jest zdrowie. Dlatego personel medyczny firmy ze szczególną troską odnosi się do konkretnej sytuacji pacjenta:

  • rozumie jego emocje i potrzeby,
  • słowa i gesty dobiera tak, aby każdy pacjent czuł się dobrze w placówce,
  • doskonali umiejętności i pogłębia wiedzę medyczną,
  • działa na rzecz lepszego samopoczucia cierpiących pacjentów,
  • wzbudza zaufanie pacjentów, którzy liczą na profesjonalizm i usługi najwyższej jakości.

 

Affidea aktualnie wdraża „Program Affinity” w swoich placówkach na całym świecie.

 

Kultura firmy

W biznesie bardzo istotne jest tworzenie jednolitej kultury organizacyjnej opartej na zaufaniu, empatii i otwartości na klienta – człowieka, który przychodzi do naszej firmy. Wzbudzenie poczucia troski i słuchanie ludzi nie tylko zmysłami, ale i sercem wyróżnia liderów spośród reszty graczy na rynku.