Vivus

Vivus

Branża:  fintech, consumer finance

Projekt: publikacja employer brandingowa prezentująca kulturę organizacyjną firmy

Wyzwanie

Nasz klient, Vivus – jeden z najprężniej rozwijających się fintechów na polskim rynku,  potrzebował sposobu, by w interesujący sposób zaprezentować swoją wyjątkową kulturę firmową zarówno obecnym, jak i przyszłym pracownikom. Firma zdecydowanie ma się czym pochwalić: stworzyła kulturę opartą na silnych, przyciągajacych pracowników wartościach, regularnie organizuje spotkania inspiracyjne i warsztaty motywacji, promuje inicjatywy pracownicze, opracowuje innowacyjne programy z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi. Za starania w tym obszarze otrzymała wiele nagród w konkursach na najlepszego pracodawcę.

Cel zadania był zatem jasny: pokazać te działania i tym samym wzmocnić świadomość kultury wewnątrz organizacji oraz zainteresować nią utalentowanych specjalistów podczas targów pracy.

Nasz projekt

Firma kipi pomysłami i młodą energią, dlatego pracując nad koncepcją projektu, poszukiwaliśmy odpowiedniego języka i przekazu wizualnego. Oprócz krótkiego wprowadzenia do publikacji w formie listu od prezesa, przygotowaliśmy więc komiks, który w swobodny i interesujący sposób przedstawił historię firmy. Prezentując dokonania firmy, jej strukturę i wartości postawiliśmy na krótkie informacje i infografiki, a głównymi bohaterami broszury uczyniliśmy samych pracowników, dzielących się doświadczeniami z pracy w Vivusie i pokazujących możliwości jakie daje firma. Niestandardowe rozwiązania contentowe połączyliśmy z odważną stylistyką, opierającą się na fiolecie i zieleni, a cała publikacja przeplatana jest portretami, cytatami pracowników, rysynkami i zdjęciami zespołu dokumentującymi firmowe wydarzenia.

Rezultaty

Klient, po zapoznaniu się z naszą propozycją przyznał, że doskonale udało nam się oddać ducha organizacji, klimat zespołu i wartości, które kryją się za marką. Pokazaliśmy osiągnięcia i ludzką twarz pracowników.

Broszura towarzyszy firmie podczas targów pracy i spotkań z kandydatami. Jej nietuzinkowy layout, pełne życia historie i szczerość wypowiedzi budzą pozytywne emocje odbiorców i tworzą spójny obraz innowacyjnej, dbającej o swoich pracowników i tworzącej fascynującą przestrzeń do pracy firmy.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z naszą usługą Employer branding.