Vivus

Vivus

Branża:  fintech, consumer finance

Projekt: Przygotowanie wystąpienia CEO firmy na konferencji biznesowej i artykułu w „Harvard Business Review Polska”

Wyzwanie

Vivus to jeden z najszybciej rozwijających się fintechów na polskim rynku oraz firma, która w ostatnich latach prężnie buduje nie tylko silną, rozpoznawalną markę pracodawcy dbającego o rozwój pracowników, ale także pozycję eksperta i lidera rynku pożyczek internetowych. W obliczu rosnącej konkurencji w branży, Vivus poszukiwał nowych źródeł przewagi na coraz trudniejszym rynku. Postawił na unikalną, wyróżniającą się kulturę organizacyjną, przyciągającą do firmy młodych ludzi z pasją i nastawioną na wsparcie ich rozwoju, zwiększanie zaangażowania oraz lojalności. Działania te przyniosły ogromny sukces, dlatego nasz klient postanowił zaprezentować szerzej działania, które pozwoliły zbudować tak silną, wyjątkową kulturę i podzielić się swoimi doświadczeniami w tym zakresie z innymi organizacjami i kreować markę eksperta w branży znacznie szerzej niż dotychczas.

Nasz projekt

W odpowiedzi na to wyzwanie przygotowaliśmy dwa projekty umożliwiające zaprezentowanie firmy szerokiemu gronu przedstawicieli polskiej kadry zarządzającej wysokiego szczebla. Wykorzystaliśmy do tego celu dwa kanały dotarcia. Pierwszym był występ CEO firmy, Ewy Wernerowicz na konferencji biznesowej „Kultura organizacyjna 4.0” organizowanej przez wydawcę „Harvard Business Review Polska” w ramach cyklu Elite Leadership Program 2018. Podczas wydarzenia z udziałem gościa specjalnego - prof. Heike Bruch, światowej ekspertki z zakresu przywództwa, CEO firmy Vivus opowiedziała m.in. o filozofii organizacji i wartościach, które pozwoliły ukształtować wyjątkową, trudną do skopiowania  kulturę wspierającą szybki wzrost na bardzo konkurencyjnym rynku.

Drugim projektem było przygotowanie artykułu Ewy Wernerowicz, który ukazał się w lipcowo-sierpniowym wydaniu „Harvard Business Review Polska” 2018 poświęconym przywództwu. W obszernej publikacji pomogliśmy zaprezentować drogę Vivusa od małej, zatrudniającej 6 osób firmy pożyczkowej do prężnie działającej organizacji fintechowej, lidera branży, mogącej pochwalić się świetnymi wynikami, wyjątkową kulturą organizacyjną i lojalnymi klientami. Publikacja w tym najbardziej renomowanym tytule biznesowym w Polsce zapewniała dotarcie do tysięcy polskich przedsiębiorców i prezesów z średnich i dużych firm czytających „Harvard”. Nakład tego numeru wynosił 8 tys., a zasięg AVE 441600 zł netto.

Rezultaty

Dzięki połączeniu dwóch kanałów: publikacji w renomowanym magazynie i wystąpienia przed wyższą kadrą zarządzającą, umożliwiliśmy firmie Vivus zaprezentowanie się szerokiemu gronu przedstawicieli dużego biznesu w Polsce. Klient umocnił swoją ekspercką pozycję zarówno w branży, jak i poza nią, pokazał wartości, które kryją się za marką, zaprezentował sposób pracy, rekrutowania najlepszych specjalistów z rynku i zatrzymywania ich w organizacji.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z naszą usługą Content PR B2B.