EY

EY

Branża: doradztwo

Projekt: Publikacja wizerunkowa w formie broszury

Wyzwanie

EY to globalny lider w branży profesjonalnych usług doradczych. Należy do tzw. wielkiej czwórki firm zajmujących się audytem finansowym przedsiębiorstw. W 2013 roku, po przeszło dwudziestoletniej obecności w Polsce koncern zrezygnował z nazwy Ernst & Young. Zmiana ta szła w parze z komunikacją nowej globalnej misji, która jednocześnie była podstawą kultury organizacyjnej EY: Building a Better Working World. Nowy kierunek działań, którego główną ideą było budowanie lepiej działającego świata, wymagał od firmy zaprezentowania wizji, celów na przyszłość, wartości, produktów, usług i kultury pracy w całkiem nowym świetle. W wyjątkowy, atrakcyjny sprzedażowo i intrygujący sposób. I właśnie z tym zadaniem EY zwrócił się do nas.

 

Projekt

Nowy portret firmy miał zostać zaprezentowany w formie publikacji – broszury odnoszącej się do misji budowania lepiej funkcjonującego świata. Inspiracji do projektu postanowiliśmy poszukać… w świecie książek dla dzieci. W ten sposób zrodził się pomysł zastosowania w publikacji grubych, kartonowych kartek i zaokrąglonych rogów. Na jej trzech bokach zostały wykonane wcięcia. Tak, by każda broszura mogła zamienić się w klocek i stać się elementem służącym do budowy nowych konfiguracji. Jednym z większych wyzwań projektu było znalezienie optymalnej grubości kart, przekładających się idealną grubość grzbietu. Następnie testowaliśmy różne promienie zaokrąglenia rogów, tak by publikacja była przyjemna w dotyku. Kolejnym ważnym etapem było wybranie takiej wielkości wcięcia, które gwarantowałoby stabilność każdej otrzymanej z połączenia kilku broszur konstrukcji. Na końcu wybraliśmy biel papieru. W wyniku testowania projektu na wielu etapach, powstała cała seria prototypów. W ten sposób mogliśmy w praktyczny sposób sprawdzić każdą wybraną konfigurację rodzaju papieru czy wcięć.

 

Rezultaty

W efekcie powstała zamknięta w ciekawej formie opowieść o nowej misji EY. Broszury tworzące konstrukcję stały się celną metaforą do jej hasła przewodniego: „budujemy lepszy świat”. Umiejętnie wychwyciliśmy wizję marki i przełożyliśmy ją na ciekawą treść, atrakcyjny projekt graficzny i wyszukaną formę.

Chcesz w interesujący sposób opowiedzieć o wartościach i wizji swojej marki? Zastanawiasz się, jak wzmocnić jej wizerunek? Zapoznaj się z naszą usługą Usługi kreatywne B2B i skorzystaj z bezpłatnej konsultacji Twoich wyzwań

 

 

 

Publikacja wizerunkowa w formie broszury EY

Kreatywne podejście do projektu to to nie tylko treść i przekaz, ale również forma. Może ona uzupełniać komunikację i sama w sobie być bardzo dobrym nośnikiem informacji.