Affidea

Affidea

Branża: medyczna

Projekt: rebranding marki Euromedic w wyniku zmiany nazwy na Affidea

Wyzwanie

W momencie podjęcia współpacy z Business Edge, firma Euromedic, oferująca diagnostykę onkologiczną, stała przed wyzwaniem rebrandingu marki i wiążącą się z nią zmianą nazwy oraz identyfikacji wizualnej. A to oznaczało m.in. konieczność uporządkowania materiałów marketingowych dotyczących działalności firmy i zakomunikowanie zmian zarówno lekarzom (B2B) jak i pacjentom (B2C). Niezwykle ważne w tym projekcie było zatem odpowiednie dopasowanie komunikacji do różnych grup odbiorców oraz do delikatnej specyfiki działalności firmy.

Nasz projekt

Naszym zadaniem było sprawne zaprojektowanie i opracowanie nowych materiałów marketingowych z dbałością o jakość języka. Ponieważ w wyniku rebrandingu nowym kolorem marki stał się niebieski, zaproponowaliśmy także spójne z nowym wizerunkiem i komunikacją rebrandingową projekty graficzne publikacji oraz plakatów do pojedynczych akcji. Wykonaliśmy również druk oraz dystrybucję nowych materiałów w centrach Affidea w całej Polsce. 

Opracowaliśmy materiały edukacyjne skierowane do lekarzy współpracujących z firmą, które miały za zadanie budować świadomość marki wśród tej grupy odbiorców. Specyfika życia tej branży i szeroki zakres dotarcia (gabinety lekarskie, szpitale, konferencje medyczne) powodowały, że tradycyjne drukowane materiały były bardzo ważnym elementem projektu rebrandingowego.

Przygotowaliśmy również materiały dla klientów marki – pacjentów onkologicznych. To zazwyczaj ludzie starsi, dlatego z najwyższą starannością dostosowaliśmy materiały  marketingowe do ich potrzeb. Zastosowaliśmy m.in. większy stopień pisma, a wszystkie informacje zostały podane w jasny i przejrzysty sposób.

Rezultaty

Rezultatem naszych działań było sprawne zaprojektowanie na potrzeby marki ponad 60 różnego rodzaju materiałów. Działania zostały skrupulatnie zaplanowałe i trwały blisko 9 miesięcy. Wśród naszych realizacji znalazły się zarówno rozbudowane publikacje medyczne (najdłuższe miały ponad 100 stron i zawierały złożone zdjęcia medyczne) oraz pojedyncze plakaty na potrzeby konkretnych akcji. Dzięki projektowi udało się zwiększyć świadomość odmienionej marki klienta wśród obu grup odbiorców. 

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z naszą usługą B2B.

Affidea publikacje