Social Selling B2B

Zanim przeznaczysz jakiekolwiek budżet na social selling, oceń potencjał programu w Twojej firmie. Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji Twoich wyzwań i możliwości omówienia case’ów biznesowych firm B2B realizujących programy social sellingowe.

Social selling B2B

Zmienił się proces zakupowy w b2b. Klient sam aktywnie poszukuje rozwiązań i partnerów handlowych. Jest bardziej odporny na cold calling oraz tradycyjne formy sprzedaży. Z drugiej strony - sprzedaż zyskuje nowe możliwości dzięki LinekdIn. Dostosowanie się do nowego modelu zakupowego i skorzystanie z biznesowych mediów społecznościowych wymaga stworzenia nowych kompetencji w dziale sprzedaży. 

Odpowiedzią na to wyzwanie jest social selling B2B, czyli proces tworzenia relacji sprzedażowych z pomocą mediów społecznościowych, a zwłaszcza platformy LinkedIn. Sprzedaż, dyskusje z potencjalnymi klientami, tworzenie marek osobistych, budowanie zasięgu – to wszystko dzieje się dziś na LinkedInie. Zastanawiasz się, czy to rozwiązanie będzie sprzedawać w Twojej organizacji?

Czy Ty też na to narzekasz:
  • Istnieje grupa klientów, do których nie możemy dostać się poprzez mail czy telefon.
  • Procesy zakupowe przebiegają w większej części bez udziału handlowców naszej firmy. Jesteśmy zapraszani do rozmów pod koniec tych procesów.
  • W procesie zakupowym bierze udział kilka osób i nie wszystkie osoby, które mają ostateczny wpływ na decyzję, są nam znane.
  • Trudno dotrzeć z produktem specjalistycznym do zarządu i osób decyzyjnych.
  • Konkurencja w trakcie ostatnich lat coraz silniej rozwija swoje działania na LinkedIn

Pozytywna odpowiedź na co najmniej dwa pytania oznacza, że powinieneś rozważyć wykorzystanie social sellingu B2B, a zwłaszcza LinkedIna, do osiągania lepszych wyników sprzedażowych i marketingowych. 

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jakie korzyści z tej taktyki odniesiesz Ty i Twoja firma – umów się na bezpłatną konsultację.
Co zyskujesz, współpracując z nami w zakresie social sellingu B2B:
  • Zwiększenie zasięgu sprzedaży i zysków dzięki przeprowadzeniu cyfrowej transformacji sprzedaży w Twojej firmie
  • Rozwiązania pozwalające sprzedawać w nowej rzeczywistości biznesowej – nawet wtedy, gdy spotkanie twarzą w twarz jest niemożliwe
  • Nowy sposób sprzedaży dostosowany do zachowań obecnych klientów B2B - zapomnisz o męczącym i mało skutecznym cold callingu, a otrzymasz precyzyjne narzędzie do długoterminowych i skutecznych działań na szeroką skalę
  • Wzmocnienie eksperckich marek osobistych kluczowych osób w Twojej firmie
  • Profesjonalny wizerunek firmy w biznesowych mediach społecznościowych
  • Zwiększenie zasięgu działania działu sprzedaży
  • Profesjonalne opracowanie wartościowych treści, które są istotne dla klientów i przesuwają ich w lejku zakupowym do kolejnego etapu
Co nas wyróżnia:

Wdrażamy.
Pracujemy z klientami dzień po dniu aby stosować social selling w praktyce. Jest to nasz wyróżnik w stosunku do firm zajmujących się tylko strategią lub tylko szkoleniami z social sellingu. Nasze doświadczenia pokazują, że łatwo szkolić z LinkedIn czy tworzyć sprytne strategie. Dużo większym wyzwaniem jest konsekwencja w działaniu. Social Selling to działanie długoterminowe.  

Tworzymy kontent.
Teść to niezbędne paliwo dla działań social sellingowych. Posiadamy profesjonalną redakcję biznesową oraz studio graficzne i video. Dzięki temu dostarczamy wysokiej jakości: artykuły, posty, filmy, animacje. Możemy dokonać także redakcji, korekty lub wideo edycji materiałów opracowanych przez uczestników programu social sellingowego.

Indywidualna praca z każdym handlowcem.
Uczestnicy działań social sellingowych różnią się od siebie, nawet jeżeli pochodzą z jednej organizacji. Mają swoje silne strony i wyzwania. Są na różnym etapie rozwoju nowych kompetencji sprzedażowych. Dlatego też z każdym pracujemy indywidualnie. Takie podejście maksymalizuje korzyści osiągane przez zespół sprzedażowych w większym stopniu niż działania grupowe.  

Nie stosujemy automatów
- do poszerzania sieci kontaktów czy inicjowania rozmów sprzedażowych. Stawiamy na budowanie prawdziwych relacji międzyludzkich, które są przepustką do większych biznesów.