Content marketing B2B

Zanim przeznaczysz jakiekolwiek budżet na content marketing, oceń potencjał programu w Twojej firmie. Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji Twoich wyzwań i możliwości omówienia case’ów biznesowych firm B2B realizujących programy social sellingowe.

Content marketing B2B

Jak zwiększyć sprzedaż w internecie, budować długoterminowe relacje z klientem i wzbudzić zaufanie do marki? Odpowiedzią są dwa słowa: content marketing.  W sieci reguły są proste: dobra i wartościowa treść oznacza większą widoczność i zasięgi. Jeśli jej nie masz – praktycznie nie istniejesz. Tak jak Twoja sprzedaż w tym kanale. Dlatego firmy B2B, które chcą docierać szeroko do swoich klientów i po prostu sprzedawać, muszą edukować, angażować i pozyskiwać lojalność za pomocą zapadających w pamięć treści:  postów, e-booków, filmów, podcastów, artykułów. Zastanawiasz się, czy to rozwiązanie sprawdzi się w Twojej firmie? A jeśli już je stosujesz - czy robisz to wystarczająco skutecznie? 

Sprawdź, czy rozpoznajesz te wyzwania w swojej firmie:
  • Mamy wartościowe produkty, o których wie zdecydowanie zbyt mało klientów – chcielibyśmy szerzej edukować o naszych produktach
  • Otrzymujemy wiele zapytań o nasze rozwiązania i produkty, po czym kontakt się urywa – chcielibyśmy zainteresować klientów naszymi rozwiązaniami i częściej domykać sprzedaż
  • Mamy w firmie ekspertów, którzy chętnie podzieliliby się z klientami wiedzą o naszych rozwiązaniach – nie mamy jednak narzędzi i know-how, które pozwoliłyby nam zrobić to skutecznie
  • Mamy wrażenie, że nasza oferta ginie w natłoku konkurencyjnych rozwiązań w internecie – chcielibyśmy się wyróżnić

Jeśli identyfikujesz się z co najmniej jednym z tych problemów oznacza to, że powinieneś przetestować w swojej firmie nasze rozwiązania content marketingowe. W Business Edge zajmujemy się pełnym procesem tworzenia treści – od kreacji przez optymalizację po dystrybucję. Tworzymy od podstaw content, który zachęca do podejmowania akcji na landing page’ach i w social mediach, pomaga uzyskać wartościowe leady i edukuje potencjalnych klientów o produktach, a w efekcie buduje zaufanie do marki i sprzedaje. Szukamy indywidualnego języka marki, który pozwoli jej wyróżnić się na wymagającym rynku B2B.

Dowiedz się więcej o korzyściach dla Ciebie i Twojej firmy. Umów się na konsultację z naszym ekspertem, który oceni sytuację wyjściową i zarekomenduje odpowiednie rozwiązania.
Co zyskujesz, współpracując z nami w zakresie content marketingu B2B:
  • Nowych klientów i trwalsze relacje z dotychczasowymi kupującymi - większą lojalność, zaufanie i świadomość rozwiązań oferowanych przez Twoją firmę
  • Większą widoczność i rozpoznawalność marki w internecie
  • Możliwość zbudowania silnych marek osobistych członków zarządu i firmowych ekspertów
  • Angażujące, wartościowe, autorskie treści w różnorodnych mediach, dystrybuowane wśród odpowiedniej grupy docelowej i zoptymalizowane pod wytyczne przeglądarek
  • Możliwość regularnego edukowania klientów o usługach, innowacjach, sposobie ich działania i zaletach Twoich produktów, które mogą być niewidoczne na pierwszy rzut oka
Co nas wyróżnia:

Realizujemy wszystkie formy contentu. Samodzielnie.
Całość działań realizujemy we własnym zakresie, korzystając z kompetencji doświadczonego, stałego zespołu. Mamy redakcję biznesową prowadzoną przez doświadczonych dziennikarzy, własne studio graficzne i mobilne studio wideo.

Potrafimy pozyskiwać wiedzę od ekspertów z wymagających branż.
Dzięki temu możemy tworzyć content o usługach medycznych, nowych technologiach oraz rozwiązaniach przemysłowych.

Tworzymy treści, które mają wartość dla czytelnika lub oglądającego.
Łatwo stworzyć dobrze wyglądający film, trudno zrobić film, który wpłynie na czyjąś decyzję. Skupiamy się na tym drugim wyzwaniu. Zwiększa to zasięg content marketingu oraz efekty biznesowe.