Niebieski jak logo - Business Edge
Niebieski jest kolorem jazzu. Jedna z najlepszych płyt Davisa to Kind of Blue, Coltrane’a Blue Train, swoją drogą – jedyna jego produkcja nagrana w wytwórni Blue Note Records.
logo, Business Edge, jazz, inspiracja, slogan, PMS 2194
15547
post-template-default,single,single-post,postid-15547,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-7.8,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

25 Kwi Niebieski jak logo

Niebieski jest kolorem jazzu. Jedna z najlepszych płyt Davisa to Kind of Blue, Coltrane’a Blue Train, swoją drogą – jedyna jego produkcja nagrana w wytwórni Blue Note Records, która wydała również m.in. rewelacyjne Midnight Blue Burrella. W tej wyliczance nie może zabraknąć oczywiście Rhapsody in Blue Gershwina.

Nie ma jasnego wytłumaczenia, co powoduje, że właśnie niebieski – czy też błękitny – idealnie komponuje się z jazzem. Psychologowie koloru przypisują mu następujące cechy: lojalność, zaufanie, uczciwość, takt, niezawodność, odpowiedzialność, konserwatyzm, wytrwałość, dbałość, troska, idealizm, uporządkowanie, autorytet, oddanie, kontemplacja i spokój. Być może, dlatego często jest wybierany przez firmy z sektora finansowego, komunikacji i nowych technologii. Większości z nas kojarzy się oczywiście z niebem i morzem. Stąd też, nieraz pojawia się w znakach firm sektora lotniczego, kosmicznego czy transportu wodnego.

My wybraliśmy niebieski, aby wyrazić harmonijny rozwój Business Edge. Zachowaliśmy w nowym logo niektóre znane już elementy, symbolicznie ukazując niezmienność wyznawanych przez nas wartości. Dodaliśmy slogan Sharp B2B marketing & PR, nawiązujący do naszej nazwy i działalności. W formie graficznej koresponduje z nim ukośnik. Naszym kolorem jest PMS 2194. Obejrzyj animację, żeby zobaczyć co się zmieniło.

Podoba Ci się nasze logo? Napisz co myślisz na naszym TT lub FB.