Business Edge | Mafia offer
Wierzymy, że dobrze opowiedziane historie budują biznes. Są jak ostrza, którymi firmy wycinają godny kawałek rynku i bronią go przed zakusami innych graczy.
marketing b2b, content marketing, pr b2b, digital marketing, b2b, projektowanie, projektowanie graficzne, komunikacja biznesowa, agencja marketingowa, agencja reklamowa, agencja marketingowa warszawa
15866
page-template-default,page,page-id-15866,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-7.8,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

Mafia offer

Pobierz e-book (bez podawania danych)

„Liczy się tylko cena”. Jak często słyszałeś ostatnio to zdanie powtarzane na korytarzu firmy? Czy ta myśl wślizgnęła się już niepostrzeżenie na Twoje narady sprzedażowe? Czy odnajdujesz jej cień w ofertach składanych klientom? Z cicho powtarzalnej mantry konkurencja ceną ma szanse stać się powszechną praktyką sprzedażową. Strategią niechcianą, wpływającą na ograniczenie zysków, promującą przeciętność, wywierającą presję i stres, a czasami otwierającą drogę do bankructwa. Nie pozwól na to!

Stwórz wygrywającą ofertę. Ofertę tak dobrą, że jej odrzucenie byłoby wręcz nierozsądne (tzw. mafia offer). Ofertę, która daje Ci możliwość podwyższania cen zamiast ich obniżania.

Klienci wcale nie pragną najtańszych produktów: samochodów, ubrań, jedzenia. Podobnie jest w branży B2B. Najtańsze ubezpieczenie, usługi doradcze, szkolenia częściej zapalają czerwoną lampkę ostrzegawczą, niż powodują chęć sięgnięcia po portfel. Klienci pragną dobrych rozwiązań, które dają możliwości rozwoju przy akceptowalnym ryzyku. Więcej – zakupy w B2B też mogą być dokonywane pod wpływem impulsu! Wykorzystaj to, odpowiednio formułując komunikację marketingową i sprzedażową.

 

Pobierz e-book, w którym znajdziesz 5 praktycznych rad tworzenia wygrywających ofert sprzedażowych i marketingowych podanych w inspirujący sposób. Bez żargonu i akademickich rozważań.

Pobierz e-book (bez podawania danych)