Large Image

19 Wrz Przepis na artykuł doskonały ;-) [część 2/2]

Oto druga część naszego poradnika "Przepis na artykuł doskonały ;-)". W pierwszej - znajdziesz nasze porady dotyczące tytułu i leadu – dwóch ważnych elementów artykułu doskonałego. Poniżej omawiamy jak powinna wyglądać jego zawartość i dajemy kilka cennych wskazówek. Treść czyli informacje i emocje Treść ma dwa cele:...

Read More
Case study

12 Wrz Case study: 4 sekrety dobrego studium przypadku

Dobre studium przypadku (case study) to najlepszy sposób na promocję produktów i usług, zwłaszcza tych skierowanych do odbiorcy biznesowego. Jest jednym z najbardziej popularnych form content marketingu b2b. Klarowny opis projektu, który doprowadził do rozwiązania konkretnego problemu wart jest więcej niż nawet najdroższa kampania reklamowa. Skoro...

Read More

08 Wrz Raport: Jak przygotować i skutecznie wypromować

Nowoczesny content marketing zakłada korzystanie z różnych form przekazu: broszur, folderów, artykułów, blogów. Jednym z najbardziej poczytnych, a więc potencjalnie także wpływającym najkorzystniej na percepcję marki, pozostaje raport, omawiający wyniki badań lub przedstawiający nową interpretację obserwowanych trendów. Raport sprzyja budowaniu wizerunku firmy jako organizacji zainteresowanej nie...

Read More
artykuły eksperckie

01 Wrz Artykuły eksperckie: 4 zasady pisania

Każda dobra strategia marketingowa zakłada wykorzystanie wielu kanałów dotarcia do potencjalnych klientów. Jednym z najbardziej efektywnych sposobów pozyskiwania nowych nabywców, stosowanym szczególnie chętnie przez firmy z sektora usług biznesowych, jest komunikacja marketingowa oparta na materiałach ekspertów i autorytetów branżowych, słowem artykuły eksperckie. Artykuły eksperckie są formą...

Read More