Large Image

08 Wrz Raport: Jak przygotować i skutecznie wypromować

Nowoczesny content marketing zakłada korzystanie z różnych form przekazu: broszur, folderów, artykułów, blogów. Jednym z najbardziej poczytnych, a więc potencjalnie także wpływającym najkorzystniej na percepcję marki, pozostaje raport, omawiający wyniki badań lub przedstawiający nową interpretację obserwowanych trendów. Raport sprzyja budowaniu wizerunku firmy jako organizacji zainteresowanej nie...

Read More
artykuły eksperckie

01 Wrz Artykuły eksperckie: 4 zasady pisania

Każda dobra strategia marketingowa zakłada wykorzystanie wielu kanałów dotarcia do potencjalnych klientów. Jednym z najbardziej efektywnych sposobów pozyskiwania nowych nabywców, stosowanym szczególnie chętnie przez firmy z sektora usług biznesowych, jest komunikacja marketingowa oparta na materiałach ekspertów i autorytetów branżowych, słowem artykuły eksperckie. Artykuły eksperckie są formą...

Read More
content marketing

19 Sie Content Marketing: co to jest, formy, cele

Na czym polega content marketing? Content marketing to kreacja i dystrybucja treści, które skłaniają odbiorców do akcji przynoszącej firmie wzrost liczby klientów i zwiększenie sprzedaży. Koncepcja content marketingu nie jest nowa - termin content marketing jest obecny na rynku od kilkunastu lat. Od kilku lat jest...

Read More
Fakturownia

07 Sie Ponad 60-krotny wzrost oglądalności – skuteczny content marketing w wykonaniu firmy Fakturownia

Oto historia jednego tekstu, który odnotował rekordowy, ponad 60-krotny wzrost oglądalności względem innych artykułów. Fakturownia.pl to program do generowania faktur i innych dokumentów w wersji online. Jest dziełem warszawskiej spółki technologicznej Radgost. Z faktur w chmurze korzysta już blisko 70 tys. firm. Promocja produktu skupia się...

Read More
Kris Seklecki

06 Sie Kris Seklecki radzi jak zaplanować i przeprowadzić udaną sesję fotograficzną w firmie

Jak zaplanować sesję fotograficzną, wybrać dobrego fotografa i określić zasady współpracy. Doświadczeniem dzieli się Kris Seklecki, specjalista w zakresie fotografii biznesowej, autor zdjęć ponad 50 szefów spółek giełdowych i dużych firm. [caption id="attachment_312" align="aligncenter" width="625"] Przykład portretu biznesowego wykonanego w nietypowym miejscu. Na zdjęciu właściciel powietrznych...

Read More