Large Image

postprawda

14 Mar Postprawda – słowo 2016 roku

Człowiekiem Roku 2016 magazynu „Time” został Donald Trump. Tytuł piłkarza roku 2016 przypadł Cristiano Ronaldo. Audi A4 uznano za samochód 2016 roku. Słowem roku 2016 ogłoszono postprawdę. Wyboru słowa roku najczęściej dokonują redakcje słowników, organizacje i instytucje promujące język, czasopisma i ich czytelnicy na całym świecie....

Read More

07 Mar Warsztat dobrego pisania

Siła marketingu treści tkwi w ujęciu historii w sposób budzący zainteresowanie klienta. Jak je wzbudzić, najlepiej wiedzą poczytni pisarze. Z okazji Dnia Kobiet wybraliśmy cztery wypowiedzi polskich autorek, które wskazują, na co zwrócić uwagę podczas pisania. Każda historia ma swój początek w researchu. No, może niezupełnie,...

Read More

10 Lut Renesans infografik

Infografiki to gorący trend w biznesowych mediach społecznościowych. Wystarczy spojrzeć na profile topowych firm doradczych. Mniej słów, więcej obrazów. Jeżeli i ty chcesz przekazać skomplikowaną i złożoną treść w sposób ciekawy i łatwy w odbiorze - wykorzystaj infografikę. Zamknięcie słów w graficznym obrazie ma jeszcze...

Read More

24 Lis Jak złożyć ofertę nie-do-odrzucenia [część 2/2]

6. Udowodnij swoją wiarygodność  Składający ofertę musi być wiarygodny, aby oferta była wiarygodna. Zasada ta jest szczególnie ważna w przypadku klientów dokonujących u nas zakupu po raz pierwszy. Oto kilka sposobów na budowę wiarygodności: Stwórz testymoniale, czyli wypowiedzi klientów nt.  usługi lub produktu. Kluczem do ich skuteczności...

Read More

19 Lis Jak złożyć ofertę nie-do-odrzucenia [część 1/2]

11 praktycznych rad jak tworzyć wygrywające: oferty handlowe, broszury sprzedażowe, a także aplikację na wymarzone stanowisko   Każdy jest sprzedawcą. Wszystko jedno czy jesteś właścicielem firmy, przedsiębiorcą czy szukasz atrakcyjnej pracy. Sprzedajesz idee, produkty, usługi lub siebie. Bez sprzedaży nie ma biznesu. Tworzenie ofert to mało lubiany, ale...

Read More

29 Wrz Social media: jak skutecznie wykorzystać w content marketingu

Czy zgodzicie się, że serwisy społecznościowe to spełnienie marzeń marketerów? Dziesiątki, a nawet setki milionów klientów w jednym miejscu, do których dostęp nie wymaga pośrednictwa tradycyjnych mediów. Entuzjazm jest w pełni uzasadniony, ale warto zapamiętać kilka rzeczy budując contentową strategię marketingową. Social media to fenomen Nikt chyba...

Read More