Large Image | Business Edge
Wierzymy, że dobrze opowiedziane historie budują biznes. Są jak ostrza, którymi firmy wycinają godny kawałek rynku i bronią go przed zakusami innych graczy.
marketing b2b, content marketing, pr b2b, digital marketing, b2b, projektowanie, projektowanie graficzne, komunikacja biznesowa, agencja marketingowa, agencja reklamowa, agencja marketingowa warszawa
14610
paged,page-template,page-template-blog-large-image,page-template-blog-large-image-php,page,page-id-14610,paged-5,page-paged-5,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-7.8,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

Large Image

e-book

31 maja E-book, bliski kuzyn white papera

O e-booku można przeczytać, że to white paper na sterydach albo – nieco parafrazując słowa niektórych ekspertów – white paper w ładniejszej kiecce. Bez względu na opis oba formaty wiele łączy, ale też sporo dzieli – i to niekoniecznie rzeźba osiągnięta w krótkim czasie na...

Read More
white paper

09 maja White paper, czyli czarno na białym

White paper cieszy się zasłużoną popularnością w świecie marketingu B2B. Dobrze napisany należy do najbardziej skutecznych narzędzi sprzedażowych. W 2016 r. 82% kupujących w sektorze B2B korzystało z white paperów jako źródła informacji produktowych i usługowych (DemandGen Report – 2016 Content Preferences Survey). 65% używa ich...

Read More
Business Edge

25 Kwi Niebieski jak logo

Niebieski jest kolorem jazzu. Jedna z najlepszych płyt Davisa to Kind of Blue, Coltrane’a Blue Train, swoją drogą – jedyna jego produkcja nagrana w wytwórni Blue Note Records, która wydała również m.in. rewelacyjne Midnight Blue Burrella. W tej wyliczance nie może zabraknąć oczywiście Rhapsody in...

Read More

28 Mar Kontekst reklamy kontekstowej

W wyniku dziennikarskiego śledztwa „Times of London” międzynarodowe korporacje, rząd brytyjski i dziennik „The Guardian” wstrzymały prowadzenie kampanii w Google, gdyż część ich reklam trafiła na kanały YouTube i strony promujące mowę nienawiści. Rynek reklamy internetowej na Wyspach rośnie jak na drożdżach. Mówi się, że osiągnął...

Read More
Guinness

21 Mar Przypadek Guinnessa

Historię sukcesu irlandzkiego ciemnego piwa typu stout znaczą przypadki. Aż ciężko uwierzyć, że są one wyłącznie wynikiem zrządzenia losu, a nie obliczonej na ponad 250 lat strategii marketingowej budowanej wokół niezwykłych historii. Jak co roku w Dniu Świętego Patryka ulice Dublina spłynęły guinnessem, którego producenci w...

Read More
postprawda

14 Mar Postprawda – słowo 2016 roku

Człowiekiem Roku 2016 magazynu „Time” został Donald Trump. Tytuł piłkarza roku 2016 przypadł Cristiano Ronaldo. Audi A4 uznano za samochód 2016 roku. Słowem roku 2016 ogłoszono postprawdę. Wyboru słowa roku najczęściej dokonują redakcje słowników, organizacje i instytucje promujące język, czasopisma i ich czytelnicy na całym świecie....

Read More