Large Image

Ilustracja dobry content marketing przedstawia osoby podziwiające obraz pokazujący dobre treści w mediach społecznościowych

13 Lut Co to jest dobry content?

Treści mają poruszać, rezonować, angażować, żeby pomóc sprzedać produkt. Ale co to znaczy? Na pozór odpowiedź jest prosta. Dobre treści mają odbiorców, którzy są lub będą twoimi klientami. Czym się charakteryzuje dobry content? Dobry content jest przydatny Podstawowym zadaniem treści content marketingowych tworzonych przez firmy jest odpowiedź na...

Read More
Pani czyta poczytny blog marketingowy

30 Sty Najpoczytniejsze wpisy na blogach marketingowych

Sprawdź, które wpisy blogowe popularnych serwisów na temat marketingu są najchętniej czytane. Nie ukrywajmy – najpopularniejsze wpisy na blogach marketingowych miały być prostym tematem. W założeniu wystarczyło wejść na stronę, odnaleźć odpowiednią zakładkę (np. pod tytułem „najpopularniejsze wpisy”), zapisać dane i ułożyć zestawienie. Cóż w...

Read More
trendy w content marketingu

16 Sty Trendy w content marketingu

Kiedy czyta się publikacje na temat trendów w content marketingu na 2018 r., można już śmiało obwołać go rokiem wideo, choć firmy powinny raczej skupić się na strategii. W ostatnich latach content marketing udowodnił swoją efektywność jako element strategii marketingowej i biznesowej. W dobie dostępu...

Read More
Ilustracja RODO przdstawia osiem osób. Mężczyzna na piwerszym planie patrzy w smartfon. Pozostali patrzą, co robi.

12 Gru RODO i e-prywatność a reklama i content marketing

Unia zajęła się prywatnością swoich obywateli w internecie. Jak się można spodziewać, organizacje pozarządowe i branża reklamowa diametralnie różnie interpretują konsekwencje prawne RODO i e-prywatności. A co one znaczą dla content marketingu? Napędem rewolucji cyfrowej są dane. W dużej mierze dzięki nim powstają nowe technologie...

Read More
Ilustracja artykuł na LinkedIn przedstawia maszynę do pisania z kartką, która wygląda jak strona profilu na LinkedIn.

28 Lis Twój pierwszy artykuł na LinkedInie

LinkedIn obok wpisu wprowadził możliwość publikacji artykułów. Sprawdziliśmy, czym się różnią te dwie opcje. LinkedIn z serwisu nastawionego na rekrutację przeistoczył się w ostatnich latach w największą biznesową sieć społecznościową, gdzie rozwija się networking, buduje się markę własną (personal branding), zdobywa leady i ma dostęp...

Read More