Large Image

trendy w content marketingu

16 Sty Trendy w content marketingu na 2018

Kiedy czyta się publikacje na temat trendów w content marketingu na 2018 r., można już śmiało obwołać go rokiem wideo, choć firmy powinny raczej skupić się na strategii. W ostatnich latach content marketing udowodnił swoją efektywność jako element strategii marketingowej i biznesowej. W dobie dostępu...

Read More
Ilustracja RODO przdstawia osiem osób. Mężczyzna na piwerszym planie patrzy w smartfon. Pozostali patrzą, co robi.

12 Gru RODO i e-prywatność a reklama i content marketing

Unia zajęła się prywatnością swoich obywateli w internecie. Jak się można spodziewać, organizacje pozarządowe i branża reklamowa diametralnie różnie interpretują konsekwencje prawne RODO i e-prywatności. A co one znaczą dla content marketingu? Napędem rewolucji cyfrowej są dane. W dużej mierze dzięki nim powstają nowe technologie...

Read More
Ilustracja artykuł na LinkedIn przedstawia maszynę do pisania z kartką, która wygląda jak strona profilu na LinkedIn.

28 Lis Twój pierwszy artykuł na LinkedInie

LinkedIn obok wpisu wprowadził możliwość publikacji artykułów. Sprawdziliśmy, czym się różnią te dwie opcje. LinkedIn z serwisu nastawionego na rekrutację przeistoczył się w ostatnich latach w największą biznesową sieć społecznościową, gdzie rozwija się networking, buduje się markę własną (personal branding), zdobywa leady i ma dostęp...

Read More
Ilustracja marketing podcast przedstawia dziewczynę w słuchawkach słuchającą podcastu

14 Lis 7 podcastów marketingowych na każdy dzień tygodnia

Podcasty to jeden z najwygodniejszych i najprostszych sposobów usłyszenia, czym żyje współczesny marketing. Internet, który zaburza funkcjonowanie wielu branż, spowodował paradoksalnie rozwój branż bardzo tradycyjnych, czego przykładem jest renesans radia. Częściowo ten sukces należy przypisać podcastom, czyli audycjom zapisanym w formacie audio. Stojąc w korku, jadąc...

Read More
social media rysunek palca dotykającego tablet

31 Paź Wideo B2B?

Format wideo online podlega ciągłej transformacji, czego przykładem są choćby transmisja, poszerzona i wirtualna rzeczywistość. Co najlepiej sprawdzi się w B2B? Wideo przestało być trendem. Jeśli ktoś jeszcze nie kręci filmów, to za chwilę zapewne zacznie. Powód jest prosty: forma filmowa podbiła sieć. Według danych...

Read More