Large Image

Ilustracja przedstawia osoby w przestrzeni. Siedzą przy stolikach. Rozmawiają. Wejście do sali wygląda jak logo LinkedIn.

21 maja Jak nawiązać kontakty biznesowe na LinkedIn?

Dobra sieć kontaktów na LinkedIn jest podstawowym warunkiem podjęcia sensownych działań sprzedażowych B2B za pomocą tej platformy społecznościowej. Jak budować taką sieć? Jako sprzedawca, który wyrusza na spotkanie z potencjalnymi klientami na LinkedIn, masz już z pewnością uzupełniony profil. Wyglądasz bardzo dobrze, a społeczność chętnie...

Read More
Ilustracja przedstawia fotografa robiącego zdjęcie osobie, której głowa wystaje okienka w instalacji, przypominającej profil LinkedIn.

19 Lut Jak stworzyć dobry profil sprzedażowy na LinkedIn?

Aby nawiązać na LinkedInie relacje biznesowe, warto na początek opracować profil nastawiony na cele sprzedażowe, a nie rekrutacyjne. LinkedIn, obwołany najlepszym medium społecznościowym dla sprzedawców B2B, staje się ważnym uzupełnieniem tradycyjnego arsenału handlowca poprzez tzw. social selling. Okazuje się, że konsekwentna budowa rozpoznawalności jest skutecznym...

Read More
Ilustracja monitoring mediów społecznościowych przedstawia czwórkę naukowców i większy od nich smartfon. Naukowiec z brodą bada smartfon stetoskopem.

29 Sty Social listening, czyli jak słuchać, żeby zostać usłyszanym?

Monitoring sieci społecznościowych pozwala firmie lepiej poznać opinie klientów i działania konkurencji, a w efekcie – wykorzystać tę wiedzę do prowadzenia biznesu. W końcu, żeby komuś zaoferować rozwiązanie, trzeba go najpierw wysłuchać i zrozumieć. Nikt nie ma wątpliwości, że głos klientów dominuje dziś w mediach społecznościowych....

Read More
Ilustracja przedstawia dziewczynę i trzyosobową komisję oceniającą występ. Dziewczyna na scenie trzyma smartfon. Robi selfie. Komisja siedząca za stołem ocenia występ.

18 Gru Weryfikacja influencerów

Jak sprawdzić, czy liczba lajków przekłada się na wartość marketingową? Influencer marketing jest stosunkowo nowym narzędziem w budowaniu strategii marketingowej firmy. Dzięki niemu możliwe jest promowanie produktów i usług zarówno na skalę masową, jak i w bardzo wąskich niszach. Zastosowanie influencer marketingu przekłada się najczęściej na...

Read More
Ilustracja Facebook marketing B2B przedstawia cztery biegaczki przygotowujące się do startu. Przed linią startu są numery od jeden do cztery. Numer dwa jest literą f jak Facebook.

20 Lis Na ile Facebook zdaje egzamin w marketingu B2B?

Wiele firm B2B deklaruje, że wykorzystuje moce Facebooka w swym marketingu. Tylko czy te wysiłki widać? A przecież możliwości są - i to ukierunkowane na generowanie leadów. Facebook nie ma ostatnio dobrej prasy, ale kiedy miał? Kolejne skandale związane z kontrowersyjnym wykorzystaniem danych użytkowników przez...

Read More

06 Lis Czy social selling sprzedaje w sektorze B2B?

Jak sprzedaż społecznościowa wpływa na wyniki i marketing oraz dlaczego warto spróbować swych sił na LinkedInie? Social selling robi zawrotną karierę, obiecując leady i zwiększenie sprzedaży poprzez media społecznościowe. Sama technika jest bardzo podobna do działań contentmarketingowych. W zasadzie chodzi o edukowanie potencjalnych klientów przechodzących...

Read More