Large Image

Ilustracja przedstawia dziewczynę i trzyosobową komisję oceniającą występ. Dziewczyna na scenie trzyma smartfon. Robi selfie. Komisja siedząca za stołem ocenia występ.

18 Gru Weryfikacja influencerów

Jak sprawdzić, czy liczba lajków przekłada się na wartość marketingową? Influencer marketing jest stosunkowo nowym narzędziem w budowaniu strategii marketingowej firmy. Dzięki niemu możliwe jest promowanie produktów i usług zarówno na skalę masową, jak i w bardzo wąskich niszach. Zastosowanie influencer marketingu przekłada się najczęściej na...

Read More
Ilustracja Facebook marketing B2B przedstawia cztery biegaczki przygotowujące się do startu. Przed linią startu są numery od jeden do cztery. Numer dwa jest literą f jak Facebook.

20 Lis Na ile Facebook zdaje egzamin w marketingu B2B?

Wiele firm B2B deklaruje, że wykorzystuje moce Facebooka w swym marketingu. Tylko czy te wysiłki widać? A przecież możliwości są - i to ukierunkowane na generowanie leadów. Facebook nie ma ostatnio dobrej prasy, ale kiedy miał? Kolejne skandale związane z kontrowersyjnym wykorzystaniem danych użytkowników przez...

Read More

06 Lis Czy social selling sprzedaje w sektorze B2B?

Jak sprzedaż społecznościowa wpływa na wyniki i marketing oraz dlaczego warto spróbować swych sił na LinkedInie? Social selling robi zawrotną karierę, obiecując leady i zwiększenie sprzedaży poprzez media społecznościowe. Sama technika jest bardzo podobna do działań contentmarketingowych. W zasadzie chodzi o edukowanie potencjalnych klientów przechodzących...

Read More
Ilustracja dobry content marketing przedstawia osoby podziwiające obraz pokazujący dobre treści w mediach społecznościowych

13 Lut Co to jest dobry content?

Treści mają poruszać, rezonować, angażować, żeby pomóc sprzedać produkt. Ale co to znaczy? Na pozór odpowiedź jest prosta. Dobre treści mają odbiorców, którzy są lub będą twoimi klientami. Czym się charakteryzuje dobry content? Dobry content jest przydatny Podstawowym zadaniem treści content marketingowych tworzonych przez firmy jest odpowiedź na...

Read More
Pani czyta poczytny blog marketingowy

30 Sty Najpoczytniejsze wpisy na blogach marketingowych

Sprawdź, które wpisy blogowe popularnych serwisów na temat marketingu są najchętniej czytane. Nie ukrywajmy – najpopularniejsze wpisy na blogach marketingowych miały być prostym tematem. W założeniu wystarczyło wejść na stronę, odnaleźć odpowiednią zakładkę (np. pod tytułem „najpopularniejsze wpisy”), zapisać dane i ułożyć zestawienie. Cóż w...

Read More