Treści mają poruszać, rezonować, angażować, żeby pomóc sprzedać produkt. Ale co to znaczy?
Na pozór odpowiedź jest prosta. Dobre treści mają odbiorców, którzy są lub będą twoimi klientami. Czym się charakteryzuje dobry content?
Dobry content jest przydatny
Podstawowym zadaniem treści content marketingowych tworzonych przez firmy jest odpowiedź na...
Sprawdź, które wpisy blogowe popularnych serwisów na temat marketingu są najchętniej czytane.
Nie ukrywajmy – najpopularniejsze wpisy na blogach marketingowych miały być prostym tematem. W założeniu wystarczyło wejść na stronę, odnaleźć odpowiednią zakładkę (np. pod tytułem „najpopularniejsze wpisy”), zapisać dane i ułożyć zestawienie. Cóż w...
Kiedy czyta się publikacje na temat trendów w content marketingu na 2018 r., można już śmiało obwołać go rokiem wideo, choć firmy powinny raczej skupić się na strategii.
W ostatnich latach content marketing udowodnił swoją efektywność jako element strategii marketingowej i biznesowej. W dobie dostępu...
Posted at 11:11h
in
Business
by Jacek Brzeziński
Unia zajęła się prywatnością swoich obywateli w internecie. Jak się można spodziewać, organizacje pozarządowe i branża reklamowa diametralnie różnie interpretują konsekwencje prawne RODO i e-prywatności. A co one znaczą dla content marketingu?
Napędem rewolucji cyfrowej są dane. W dużej mierze dzięki nim powstają nowe technologie...
Posted at 11:11h
in
Warsztat
by Jacek Brzeziński
LinkedIn obok wpisu wprowadził możliwość publikacji artykułów. Sprawdziliśmy, czym się różnią te dwie opcje.
LinkedIn z serwisu nastawionego na rekrutację przeistoczył się w ostatnich latach w największą biznesową sieć społecznościową, gdzie rozwija się networking, buduje się markę własną (personal branding), zdobywa leady i ma dostęp...
Podcasty to jeden z najwygodniejszych i najprostszych sposobów usłyszenia, czym żyje współczesny marketing.
Internet, który zaburza funkcjonowanie wielu branż, spowodował paradoksalnie rozwój branż bardzo tradycyjnych, czego przykładem jest renesans radia. Częściowo ten sukces należy przypisać podcastom, czyli audycjom zapisanym w formacie audio. Stojąc w korku, jadąc...