Business Edge | Large Image
Wierzymy, że dobrze opowiedziane historie budują biznes. Są jak ostrza, którymi firmy wycinają godny kawałek rynku i bronią go przed zakusami innych graczy.
marketing b2b, content marketing, pr b2b, digital marketing, b2b, projektowanie, projektowanie graficzne, komunikacja biznesowa, agencja marketingowa, agencja reklamowa, agencja marketingowa warszawa
14610
page-template,page-template-blog-large-image,page-template-blog-large-image-php,page,page-id-14610,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-7.8,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

Large Image

03 Oct Tak się robi content marketing w Ameryce

Według najnowszego raportu Content Marketing Institute na temat content marketingu B2B branża dynamicznie się rozwija, choć są obszary do poprawy. Prezentujemy kilka wniosków CMI na podstawie danych z trzech ostatnich lat. Publikacja Content Marketing Institute (CMI) B2B Content Marketing 2018: Benchmarks, Budgets, and Trends –...

Read More

05 Sep Sztuczna inteligencja w content marketingu

Coraz lepiej wykształcone, wciąż uczące się algorytmy korzystają z wielkich mocy obliczeniowych, ułatwiając wiele zadań marketingowcom. Nową ropą są dane! – ogłosił opiniotwórczy tygodnik „The Economist”. Im więcej firma ich ma, tym lepiej dla niej, co potwierdzają wyniki finansowe Alphabetu, Amazona, Apple’a, Facebooka i Microsoftu, żeby...

Read More

22 Aug Idealna długość tekstu na blog

W wyścigu o uwagę klientów i możliwie najwyższą pozycję w Google’u liczą się nie tylko słowa, ale i ich liczba. Wielkość ma znaczenie, przynajmniej kiedy mowa o długości wpisów na blogi. Google preferuje autorów piszących dłuższe formy. Użytkownicy chętniej czytają krótsze teksty. Co znaczy dłuższy, a...

Read More

08 Aug Digital Storytelling według World Press Photo

Rewolucja cyfrowa coraz chętniej zastępuje słowo obrazem. Świadczą o tym zdjęcia, którymi najczęściej dzielimy się na Faceboooku, czy gigantyczny ruch w sieci związany z konsumpcją wideo. Obraz nie dość, że szybciej dociera do odbiorcy, to często więcej mu mówi. Wykorzystuje też cały arsenał nowych środków,...

Read More

25 Jul Fake news w marketingu

Nie zawsze jest czas, żeby sprawdzić wszystkie informacje, jednak lepiej ich nie przytaczać bez weryfikacji niż wprowadzać w błąd, który może zniszczyć reputację firmy. Postprawda kładzie się cieniem na internecie. Budzi obawy społeczeństw, polityków, wydawców i przedsiębiorców. Jednak wygoda spod znaku kopiuj-wklej, zbytnia ufność w...

Read More