Large Image

Grafika przedstawia mężczyznę grającego w złap kreta

03 Mar Zapasy LinkedIna z botami

LinkedIn walczy z firmami oferującymi rozszerzenia do przeglądarek automatyzujące działania na jego platformie. O co chodzi w tej kampanii i czy warto skorzystać z usług botów?  LinkedIn jak oczka w głowie strzeże danych użytkowników, piętnując próby wykorzystania ich przez inne firmy. W walce z graczami, którzy...

Read More

25 Feb YouTube SEO – czyli jak skutecznie opisać filmy?

Popularność filmów na YouTube zależy m.in. od dobrego opisu. Poniżej podajemy kilka sposobów i narzędzi, które wspierają skuteczne indeksowanie wideo. YouTube jest drugą największą wyszukiwarką. Dodatkowo filmy z tej platformy trafiają czasami na czołowe pozycje Google. Już to sprawia, że warto rozważyć wideo marketing B2B. Dlaczego wykorzystać...

Read More

18 Feb Performance content marketing B2B – od treści do sprzedaży. Nie czekaj i rozwijaj firmę dzięki contentowi!

Na to, że odpowiednio dystrybuowany content stanowi prostą drogę (na dodatek z atrakcyjnymi widokami) do zaangażowania wybranej grupy docelowej, nie brakuje dowodów. Uwagę przedsiębiorców powinien jednak przykuć aspekt efektywnościowy – i to wymiernie –  publikowanych treści. Content wpisany w strategię firmy przede wszystkim zwiększa sprzedaż...

Read More
Grafika przedstawia logo LinkedIn, które wygląda jak przerębel na jeziorze. W kropce litery i wędkarz łowi.

21 Jan Social selling B2B – jak sprzedawać na LinkedIn?

Od kiedy Microsoft kupił LinkedIn serwis z platformy HR-owej został przeobrażony w potężne narzędzie wspierające działania wizerunkowe i sprzedażowe, które z powodzeniem sprawdza się w sektorze B2B.  LinkedIn między innymi dzięki social selling przeżywa swój renesans. Stał się jednym z najpopularniejszych kanałów społecznościowych dla sektora B2B....

Read More