Large Image

Ilustracja przedstawia logo LinkedIn, które wygląda jak przerębel na jeziorze. W kropce litery i wędkarz łowi.

21 Sty Social selling B2B – jak sprzedawać na LinkedIn?

Od kiedy Microsoft kupił LinkedIn serwis z platformy HR-owej został przeobrażony w potężne narzędzie wspierające działania wizerunkowe i sprzedażowe, które z powodzeniem sprawdza się w sektorze B2B.  LinkedIn między innymi dzięki social selling przeżywa swój renesans. Stał się jednym z najpopularniejszych kanałów społecznościowych dla sektora B2B....

Read More
Ilustracja przedstawia wojskowego odznaczającego cywila.

14 Sty Nowoczesny marketing B2B

Marketing to dziś prawdziwy ocean możliwości, których rezultat da się precyzyjnie mierzyć – wystarczy tylko po nie sięgać i z nich korzystać. Zmiany rynkowe i gospodarcze sprawiają, że znalezienie potencjalnych kierunków rozwoju firmy jest niełatwym, ale ekscytującym wyborem. Otoczenie biznesu stało się znacznie trudniejsze do przewidzenia,...

Read More
Ilustracja komitet zakupowy przedstawia pięć osób w ubraniach biurowych pchających razem bardzo duży wózek sklepowy

10 Gru Demitologizacja sprzedaży B2B

Wokół sprzedaży B2B narosło wiele, często powtarzanych stereotypów opartych na uogólnieniach i statystykach, które w uproszczony sposób opisują ten bogaty świat usług i towarów. Postanowiliśmy rozprawić się z najpopularniejszymi z nich.  ...

Read More

03 Gru Czas na employer branding

Najlepsze firmy wykorzystują employer branding do pozyskiwania najzdolniejszych pracowników i budowy własnego wizerunku. Jak to robią?  W 2018 roku po raz pierwszy tytuł najlepszego miejsca pracy magazynu Fortune zdobyła działająca w sektorze B2B firma Salesforce. Jej najbardziej rozpoznawalnym produktem jest system CRM służący do zarządzania relacjami...

Read More
Ilustracja account based marketing przedstawia osoby w biurze układające puzzle.

26 Lis Co‌ ‌to‌ ‌jest‌ ‌Account‌ ‌Based‌ ‌Marketing?‌ ‌ ‌

Account Based Marketing (ABM) jest obliczony na wsparcie sprzedaży do określonej firmy B2B. W najlepszym wydaniu identyfikuje czułe punkty danej organizacji i przedstawia rozwiązania, które są kupowane. Tak wygląda teoria, a praktyka?  ABM jest strategicznym podejściem do sprzedaży i marketingu. Jego cele są precyzyjnie wymierzone w...

Read More