Large Image

03 Gru Czas na employer branding

Najlepsze firmy wykorzystują employer branding do pozyskiwania najzdolniejszych pracowników i budowy własnego wizerunku. Jak to robią?  W 2018 roku po raz pierwszy tytuł najlepszego miejsca pracy magazynu Fortune zdobyła działająca w sektorze B2B firma Salesforce. Jej najbardziej rozpoznawalnym produktem jest system CRM służący do zarządzania relacjami...

Read More
Ilustracja account based marketing przedstawia osoby w biurze układające puzzle.

26 Lis Co‌ ‌to‌ ‌jest‌ ‌Account‌ ‌Based‌ ‌Marketing?‌ ‌ ‌

Account Based Marketing (ABM) jest obliczony na wsparcie sprzedaży do określonej firmy B2B. W najlepszym wydaniu identyfikuje czułe punkty danej organizacji i przedstawia rozwiązania, które są kupowane. Tak wygląda teoria, a praktyka?  ABM jest strategicznym podejściem do sprzedaży i marketingu. Jego cele są precyzyjnie wymierzone w...

Read More

21 maja Jak nawiązać kontakty biznesowe na LinkedIn?

Dobra sieć kontaktów na LinkedIn jest podstawowym warunkiem podjęcia sensownych działań sprzedażowych B2B za pomocą tej platformy społecznościowej. Jak budować taką sieć? Jako sprzedawca, który wyrusza na spotkanie z potencjalnymi klientami na LinkedIn, masz już z pewnością uzupełniony profil. Wyglądasz bardzo dobrze, a społeczność chętnie...

Read More
sprzedaż

19 Lut Jak stworzyć dobry profil sprzedażowy na LinkedIn?

Aby nawiązać na LinkedInie relacje biznesowe, warto na początek opracować profil nastawiony na cele sprzedażowe, a nie rekrutacyjne. LinkedIn, obwołany najlepszym medium społecznościowym dla sprzedawców B2B, staje się ważnym uzupełnieniem tradycyjnego arsenału handlowca poprzez tzw. social selling. Okazuje się, że konsekwentna budowa rozpoznawalności jest skutecznym...

Read More
Ilustracja monitoring mediów społecznościowych przedstawia czwórkę naukowców i większy od nich smartfon. Naukowiec z brodą bada smartfon stetoskopem.

29 Sty Social listening, czyli jak słuchać, żeby zostać usłyszanym?

Monitoring sieci społecznościowych pozwala firmie lepiej poznać opinie klientów i działania konkurencji, a w efekcie – wykorzystać tę wiedzę do prowadzenia biznesu. W końcu, żeby komuś zaoferować rozwiązanie, trzeba go najpierw wysłuchać i zrozumieć. Nikt nie ma wątpliwości, że głos klientów dominuje dziś w mediach społecznościowych....

Read More