Large Image | Business Edge
Wierzymy, że dobrze opowiedziane historie budują biznes. Są jak ostrza, którymi firmy wycinają godny kawałek rynku i bronią go przed zakusami innych graczy.
marketing b2b, content marketing, pr b2b, digital marketing, b2b, projektowanie, projektowanie graficzne, komunikacja biznesowa, agencja marketingowa, agencja reklamowa, agencja marketingowa warszawa
14610
page-template,page-template-blog-large-image,page-template-blog-large-image-php,page,page-id-14610,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-7.8,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

Large Image

sprzedaż

19 Lut Jak stworzyć dobry profil sprzedażowy na LinkedIn?

Aby nawiązać na LinkedInie relacje biznesowe, warto na początek opracować profil nastawiony na cele sprzedażowe, a nie rekrutacyjne. LinkedIn, obwołany najlepszym medium społecznościowym dla sprzedawców B2B, staje się ważnym uzupełnieniem tradycyjnego arsenału handlowca poprzez tzw. social selling. Okazuje się, że konsekwentna budowa rozpoznawalności jest skutecznym sposobem na...

Read More

29 Sty Social listening, czyli jak słuchać, żeby zostać usłyszanym?

Monitoring sieci społecznościowych pozwala firmie lepiej poznać opinie klientów i działania konkurencji, a w efekcie – wykorzystać tę wiedzę do prowadzenia biznesu. W końcu, żeby komuś zaoferować rozwiązanie, trzeba go najpierw wysłuchać i zrozumieć. Nikt nie ma wątpliwości, że głos klientów dominuje dziś w mediach społecznościowych....

Read More

18 Gru Weryfikacja influencerów

Jak sprawdzić, czy liczba lajków przekłada się na wartość marketingową? Influencer marketing jest stosunkowo nowym narzędziem w budowaniu strategii marketingowej firmy. Dzięki niemu możliwe jest promowanie produktów i usług zarówno na skalę masową, jak i w bardzo wąskich niszach. Zastosowanie influencer marketingu przekłada się najczęściej na...

Read More

20 Lis Na ile Facebook zdaje egzamin w marketingu B2B?

Wiele firm B2B deklaruje, że wykorzystuje moce Facebooka w swym marketingu. Tylko czy te wysiłki widać? A przecież możliwości są - i to ukierunkowane na generowanie leadów. Facebook nie ma ostatnio dobrej prasy, ale kiedy miał? Kolejne skandale związane z kontrowersyjnym wykorzystaniem danych użytkowników przez...

Read More

06 Lis Czy social selling sprzedaje w sektorze B2B?

Jak sprzedaż społecznościowa wpływa na wyniki i marketing oraz dlaczego warto spróbować swych sił na LinkedInie? Social selling robi zawrotną karierę, obiecując leady i zwiększenie sprzedaży poprzez media społecznościowe. Sama technika jest bardzo podobna do działań contentmarketingowych. W zasadzie chodzi o edukowanie potencjalnych klientów przechodzących...

Read More