Business Edge | Blog
Wierzymy, że dobrze opowiedziane historie budują biznes. Są jak ostrza, którymi firmy wycinają godny kawałek rynku i bronią go przed zakusami innych graczy.
marketing b2b, content marketing, pr b2b, digital marketing, b2b, projektowanie, projektowanie graficzne, komunikacja biznesowa, agencja marketingowa, agencja reklamowa, agencja marketingowa warszawa
1815
page-template,page-template-blog-large-image,page-template-blog-large-image-php,page,page-id-1815,page-parent,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-7.8,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

Blog

22 Aug Idealna długość tekstu na blog

W wyścigu o uwagę klientów i możliwie najwyższą pozycję w Google’u liczą się nie tylko słowa, ale i ich liczba. Wielkość ma znaczenie, przynajmniej kiedy mowa o długości wpisów na blogi. Google preferuje autorów piszących dłuższe formy. Użytkownicy chętniej czytają krótsze teksty. Co znaczy dłuższy, a...

Read More

08 Aug Digital Storytelling według World Press Photo

Rewolucja cyfrowa coraz chętniej zastępuje słowo obrazem. Świadczą o tym zdjęcia, którymi najczęściej dzielimy się na Faceboooku, czy gigantyczny ruch w sieci związany z konsumpcją wideo. Obraz nie dość, że szybciej dociera do odbiorcy, to często więcej mu mówi. Wykorzystuje też cały arsenał nowych środków,...

Read More

25 Jul Fake news w marketingu

Nie zawsze jest czas, żeby sprawdzić wszystkie informacje, jednak lepiej ich nie przytaczać bez weryfikacji niż wprowadzać w błąd, który może zniszczyć reputację firmy. Postprawda kładzie się cieniem na internecie. Budzi obawy społeczeństw, polityków, wydawców i przedsiębiorców. Jednak wygoda spod znaku kopiuj-wklej, zbytnia ufność w...

Read More

11 Jul Zuckerberg ogłasza nową wersję Facebooka

Facebook stawia na grupy, zmienia misję i tworzy nowe narzędzia dla brandów. Wszystkie te nowości zapowiedział w ciągu kilku ostatnich dni czerwca. Zasięg Facebooka przekroczył 2 miliardy użytkowników, co potwierdza jego dominującą pozycję wśród sieci społecznościowych. Ta liczba nie ujmuje pozostałych serwisów firmy, jak Instagram...

Read More

27 Jun Co daje content marketing?

Technologie przebojem wdarły się do naszego życia. Nic już nie jest takie jak niegdyś. Te zmiany dotknęły też marketing, który wpadł w sieci społecznościowe, gdzie w zupełnie inny niż dotychczas sposób buduje relacje z klientami. W zamierzchłych – wydawałoby się – czasach, czyli przed nastaniem...

Read More

13 Jun Myśl jak wydawca, a może jak marketingowiec?

Do fantastycznego starcia o sposób myślenia o marketingu i roli content marketingu doszło między gigantami branży. W ostatnich tygodniach rozgorzała pasjonująca dyskusja między Joem Pulizzim i Robertem Rose’em, założycielami Content Marketing Institute, a Markiem Shaeferem, autorem wielu bestsellerów i jednego z najbardziej znanych blogów poświęconych...

Read More